سرویس: غیر تولیدی 11:56 - چهارشنبه 08 بهمن 1399

کمبود سوخت نیروگاه‌ها علت خاموشی شهرک‌های صنعتی

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: علت خاموشی‌های اخیر به‌ علت مشکلات موجود و کمبود تولید برق به واسطه کمبود سوخت تحویلی به نیروگاه‌ها است.

به گزارش اصفهان شرق؛ حمید علاقه‌مندان  اظهار کرد: خاموشی‌های اخیر مربوط به خاموشی‌ شهرک‌های صنعتی است و بر روی مشترکینی که در جوار صنایع هستند اعمال می‌شود و مشترکین خانگی هیچگونه خاموشی نداشته‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان افزود: جدول‌هایی به صنایع اعلام کرده‌ایم و در صورتی که در تولید برق دچار مشکل شدیم طبق آن جدول‌ها خاموشی اعمال می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در همه روزها خاموشی نداریم، اضافه کرد: این خاموشی‌ها به‌ علت مشکلات موجود  و کمبود تولید برق به واسطه کمبود سوخت تحویلی به نیروگاه‌ها صورت می‌گیرد و این وضعیت حداکثر تا سه روز آینده استمرار خواهد داشت.

علاقه‌مندان تصریح کرد: مدت زمان این خاموشی‌ها حداکثر دو ساعت بوده‌ است و مشترکین می‌توانند از طریق اپلیکشن برق من از قبوض و ساعات خاموشی‌ها مطلع شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان بیان داشت: به تمام مشترکین برق صنعتی از روز قبل پیام ارسال می‌کنیم و ساعات خاموشی را اطلاع می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه خاموشی صنایع همراه با میزان ضرری است که متحمل می‌شوند، افزود: همچنین با بهبود وضعیت هوا به این علت که می‌توانیم سوخت تحویلی کافی به نیروگاه‌ها اختصاص دهیم، این شرایط خاتمه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.