سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:15 - سه شنبه 07 بهمن 1399

بهره‌برداری از16 پروژه آبفا در اصفهان با ارزش 245 میلیارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: در دهه فجر16 پروژه در بخش آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر 245 میلیارد و 450 میلیون ریال در سطح استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، هاشم امینی اظهار داشت: در دهه فجر سال جاری ۱۴ پروژه در بخش آب به بهره‌برداری می‌رسد و پروژه کلکتور فاضلاب شاهین‌شهر و منطقه ۶ اصفهان در بخش فاضلاب در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه در دهه فجر ۴ مخزن آب در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد افزود: مخزن هزار مترمکعب در شهر دامنه در شهرستان فریدن، مخزن ۲ هزار مترمکعبی در دهق نجف آباد، مخزن ۱۰۰ مترمکعبی روستای چیرمان کوهپایه، مخزن ۵۰ مترمکعبی روستای آبچویه کوهپایه در این ایام در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرند، همچنین بازسازی مخزن ۱۰۰ مترمکعبی روستای ازونبلاغ در شهرستان فریدن به پایان رسیده و در بهمن ماه بهره‌برداری می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح آزمایشگاه میکروبیولوژی در شهر نجف‌آباد بیان کرد: از آنجایی که ارتقای کیفی آب شرب مردم برای فعالان صنعت بسیار حائز اهمیت است، راه‌اندازی آزمایشگاه میکروبیولوژی در دستور کار قرار گرفت.

امینی با اشاره به بهره‌برداری از سیستم تله‌متری و مانیتورینگ منابع آبی روستاهای بخش بن رود عنوان کرد: در این ایام، سیستم تله‌متری و مانیتورینگ منابع آبی ۱۷ روستای بخش بن رود عملیاتی می‌شود تا از این پس آب شرب عادلانه میان روستاییان توزیع شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ادامه داد: در دهه فجر سال جاری با بهره‌برداری از ۱۲ کیلومتر خط انتقال آب، اهالی روستای جشوقان منطقه کوهپایه ازآب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند.

وی تقویت منابع آب محلی را در سطح استان اصفهان بسیار حائز اهمیت برشمرد و خاطرنشان کرد: به منظور تقویت منابع آب محلی حفر چاه در برخی از نقاط استان در دستور کار قرارگرفت، که در دهه فجر ۵ حلقه چاه جدیدالحفر افتتاح می‌شود و ۴ حلقه چاه در منطقه ۶ اصفهان و یک حلقه در شاهین‌شهر در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

امینی با بیان اینکه با یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفا شهری و روستایی یکی از اولویت‌های اصلاح و بازسازی شبکه فرسوده آب در روستاها بوده است، گفت: ۱۹.۵ کیلومتر شبکه فرسوده آب در خور و بیانک، پس از بازسازی و اصلاح در دهه فجر امسال در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.