اصفهان شرق

شکل جدید تبلیغ تخصصی با مسأله محور شدن فعالیت های تبلیغی

کدخبر: 209342
1399/11/05 در ساعت 14:43

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام حامد اهتمام اظهار داشت: با توجه به اینکه در عصر کنونی مخاطب دیگر منفعل نیست و پیام را به سادگی قبول نمی کند بلکه مخاطب امروز هوشمند است و نسبت به پیام ها روحیه کنشگری فعال و انتخاب گری را دارد از این رو لازم است پیام آوران دینی با افزایش دانش های تخصصی و توانمند شدن و کسب مهارت های لازم در عرصه تبلیغ دین وارد شوند.

وی خاطر نشان کرد: اعزام های ما بر اساس مسأله محوری و تربیت مبلغان در موضوعات تخصصی خواهد بود و همچنین  لازم است برای تبلیغ های تخصصی رصد و آسیب شناسی به صورت مستمر انجام شود تا کیفیت این فعالیت به بالاترین حد رضایت خود برسد.

وی افزود: برای این منظور شناسایی و جذب مبلغان متخصص از میان مبلغان عمومی برادر و خواهر برای به کارگیری ظرفیت های حداکثری علمی و تبلیغی همراه با حمایت و هدایت به سمت رویکرد مسأله محوری در حال انجام است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: از ابتدای دی ماه امسال تاکنون ۴۰ نفر از مبلغان فعال و شاخص دفتر اصفهان که در مباحث تخصصی فعالیت داشته اند پرونده‌های تبلیغ عمومی آنها به پرونده تبلیغ تخصصی در گرایش ها و تخصص‌های مختلف از جمله مشاور دینی، کلام نوجوان، مبلغ خانواده، سواد رسانه  و فرق و ادیان به صورت رسمی پذیرفته شده است.

وی در پایان گفت تمام مبلغان عمومی برای تبدیل پرونده به مبلغ تخصصی می توانند از طریق نشانی اینترنتی dte.bz/7291 درخواست خودشان را برای بررسی بیشتر، ثبت نمایند.