سرویس: غیر تولیدی 10:53 - شنبه 04 بهمن 1399

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران کشور:

فرزندان جامعه ایثارگری استخدام می شوند/تهیه ۶۱ هزارمتر مربع زمین

ساری- رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران کشور اشتغال فرزندان جامعه ایثارگری را از دغدغه ها برشمرد و گفت: تمامی فرزندان شهیدان و ایثارگران بالای ۷۰ درصد جذب و استخدام می شوند.

به گزارش اصفهان شرق؛ سعید اوحدی صبح شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه تلاش کردیم در راستای مدیریت جهادی تلاش کردیم هر هفته در یک استان حضور پیدا کنیم، افزود: به دلیل شرایط کرونا امکان جمع کردن جامعه ایثارگری وجود ندارد اما نشست با مدیران سبب می‌شود تا خدماتی که حق جامعه ایثارگری است را ادا کنیم.

وی با بیان اینکه عقب ماندگی‌های جدی در زمینه حقوق قانونی جامعه ایثارگری وجود دارد، گفت: هنوز پیگیر مشکل مسکن جامعه ایثارگری هستیم و باید این مسئله حل شود.

وی ادامه داد: در سفرهای استانی تلاش داریم که عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم و بزرگترین معضل موجود در بنیاد شهید، موضوع اشتغال فرزندان جامعه ایثارگری است.

اوحدی یادآور شد: تاکنون با همکاری دستگاه‌های اجرایی و ابلاغ مصوبه‌ای از سوی رئیس جمهور به سازمان برنامه بودجه، باید همه فرزندان جامعه ایثارگری و جانبازان بالای ۷۰ درصد باید استخدام شوند و این طرح باید تا پایان سال جاری انجام شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگری خواستار مشخص شدن تاریخ آزمون اختصاصی استخدام فرزندان جامعه ایثارگری شد تا دغدغه خانواده‌های شهیدان و ایثارگران حل شود، گفت: مجلس یازدهم نیز مصوبه خوبی در زمینه اشتغال فرزندان جامعه ایثارگری داشته است.

اوحدی با عنوان اینکه طی ۲۷ سفر استانی به استان‌های مختلف کشور بیش از ۶۱ هزار مترمربع زمین برای ساخت مسکن ایثارگران تهیه شده است، گفت: این میزان نسبت به ۱۲ سال گذشته رشد ۸۰ درصدی داشته است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.