سرویس: اخبار شهرستان 15:41 - شنبه 20 دی 1399

سفر یک روزه نمایندگان مجلس اصفهان به بخش بن رود/ تصاویر

مهدی طغیانی و امیرحسین بانکی‌پورنمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در سفری یک‌ روزه به بخش بن‌رود وشهر ورزنه سفر کردند.

به گزارش اصفهان شرق؛ مهدی طغیانی و امیرحسین بانکی‌پورنمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در سفری یک‌ روزه به بخش بن‌رود وشهر ورزنه سفر کردند. در این سفر نمایندگان اصفهان با امام‌ جمعه ورزنه، کشاورزان ، معتمدان بخش و دهیاران و شوراهای شهر و روستا دیداروگفتگو کردند. در این جلسه‌ها و بازدیدها مسائلی نظیر آب، بافت تاریخی، گردشگری، شهرک گلخانه و شهرک صنعتی ورزنه، بیمارستان و استخر نیمه‌تمام ورزنه و غیره به ‌عنوان مهم‌ترین مشکلات عنوان شد.

امیرحسین بانکی نماینده مردم اصفهان  در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فلسفه راه‌اندازی مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان جهت وحدت در امور پیگیری و به سرانجام رساندن مسائل اظهار داشت: در این شرایط خاص باید واقعیت‌های فعلی جامعه نظیر بودجه و نحوه مدیریت دولت را نیز در نظر داشت.

وی با اشاره به درخواست نمایندگان اصفهان از بخشداران جهت اعلام سه مطالبه اصلی هر بخش افزود: با آسیب‌شناسی ادوار قبلی مجلس در بین خود نمایندگان، تقسیم وظیفه صورت‌گرفته است تا یک وحدت پیگیری و مدیریت در مسائل به وجود آید.

بانکی پور نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی موفقیت شهرها و روستاها را به میزان تخصیص بودجه و اعتبار به آن‌ها ندانست بلکه موفقیت در آبادانی روستاها را معلول موفقیت در تربیت نیروی انسانی دانست و بیان کرد: به‌ عنوان نماینده مردم شهادت می‌دهم که همه نمایندگان شبانه‌روزی در حال تلاش هستند تا از مسائل مردم کاسته شود.

مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان درمجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به وضعیت اقتصادی دولت و بودجه‌های عمرانی اظهار داشت: باید راهکارهای دیگری برای تکمیل پروژه‌های عمرانی پیدا کرد و از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاران و خیران نیز استفاده کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه‌اندازی کارگروهی پیرامون حوزه اقتصاد، تولید و اشتغال در شرق اصفهان افزود: در این کارگروه تلاش کرده‌ایم تا با حضور نخبگان خود منطقه با طرح‌های اقتصادی، اشتغال این منطقه را مثل بعضی از مناطق شرق به صفر رساند.

وی ضمن بازدید از بافت تاریخی ورزنه و بعضی از مناطق گردشگری و قلعه روستای قورتان به ظرفیت خوب این بخش در توسعه گردشگری اشاره کرد و گفت: این مناطق می‌تواند زمینه رونق اقتصادی بیشتری را برای مردم فراهم کند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.