اصفهان شرق

چه مارک هود مخفی خوبه؟

کدخبر: 208830
1399/10/16 در ساعت 16:40

به گزارش اصفهان شرق؛ اگر شما هم قصد خرید هود آشپزخانه داشته باشید، و یا اگر درباره مدل های جدید هود با عنوان هود مخفی شنیده باشید؛  ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چه مارک هود مخفی خوبه؟

اگر می خواهید با چند مدل هود مخفی ایرانی آشنا شوید در ادامه مقاله با ما همراه شوید.

یکی از محصولاتی که در سال های اخیر، کشور ما در زمینه تولید آن پیشرفت خوبی داشته است و حتی موفق به صادرات آن به سایر کشورها شده است؛ لوازم آشپزخانه می باشد. لوازمی نظیر هود، سینک، اجاق گاز و فر توکار در ایران تولید می شود و کیفیت بسیار خوبی نیز دارند.

به عنوان مثال هود مخفی آلتون می تواند از نظر کیفیت با برندهای خارجی رقابت کند.

علاوه بر آلتون برندهای دیگری مانند استیل البرز و داتیس نیز محصولات شناخته شده ای در سطح  ایران و برخی کشورهای همسایه هستند.

تولید هود باکیفیت ما را از خرید کالای خارجی و صرف هزینه گزاف بی نیاز می کند.

خدمات پس از فروش هود مخفی

یکی دیگر از مواردی که برای بررسی کیفیت مارک خوب برای خرید هود به آن توجه خواهیم کرد، خدمات پس از فروش آن کالاست.

انتخاب کالایی که خدمات پس از فروش مناسبی داشته باشد امری ضروریست.پیدا کردن قطعات محصول در صورت نیاز به تعمیر، داشتن تعمیرکار مناسب و ماهر، پاسخگویی تلفنی به موقع، برخی از خدماتی است که شرکت های مختلف عرضه می کنند.

به عنوان مثال پس ار خرید هود مخفی استیل البرز می توانید از خدمات این شرکت مانند نصب هود و پاسخگویی تلفنی به مشکلات استفاده نمایید.

چطور بفهمیم کدام هود مخفی خوبه؟

همانطور که گفتیم شرکت های زیادی در داخل و خارج ایران به تولید انواع هود و هود مخفی مشغول هستند. انتخاب هود مخفی مناسب از بین همه این محصولات کار دشواری به نظر می رسد.

ما برای اینکه بتوانیم بهترین برندها را به شما معرفی کنیم موارد زیر را در هر کدام از مدل های هود مخفی مورد بررسی قرار می دهیم:

  • کیفیت
  • خدمات پس از فروش
  • قیمت
  • تعداد نمایندگی های فروش
  • خدمات در کل کشور
  • محبوبیت بین مشتریان

در این قسمت ذکر این نکته ضروری است که معرفی این سه برند به عنوان مارک خوب هود مخفی به معنی عدم کیفیت مدل های دیگر نیست. این سه مورد با توجه به نیاز و سلیقه مشتریان انتخاب شده اند و در مقاله های بعدی به بررسی برندهای دیگر نیز خواهیم پرداخت.

هود آلتون

ابتدا اندکی درباره هود آلتون صحبت کنیم. آلتون انواع هود را در سه دسته زیر تولید می کند:

  • هود شومینه ای آلتون
  • هود مورب آلتون
  • هود مخفی آلتون

به دلیل اینکه این مقاله درباره بهترین هود مخفی است، از پرداختن به سایر دسته بندی ها اجتناب می کنیم.

هود مخفی آلتون را می توان نمونه ای از هود زیرکابینتی نامید که در گذشته رواج بسیار زیادی داشت. تفاوت هود مخفی و زیر کابینتی در این است که بدنه هود به طور کامل درون کابینت قرار می گیرد و ظاهر هود نمایش داده نمی شود.

هود توکار آلتون جای بسیار کمی اشغال می کند و برای نصب لازم است حتما کابینت بالای گاز نصب باشد.

هود آلتون علاوه بر اینکه ظاهر مناسب و جذابی دارد، ویژگی های فنی و امکانات خوبی نیز دارد. موتور هود آلتون از  نوع پرقدرت و دور موتور بین سه تا چهار دور در دقیقه است.

ویژگی بسیار خوب دیگری که هود آلتون دارد، صدای بسیار کم آن است. هود مخفی آلتون علیرغم مکش بسیار خوب و موتور پرقدرت صدای بسیار کمی تولید می کند. صدای هود معمولا بسیار آزادهنده است و موجب رنجش بسیاری از افراد می شود.

فیلتر آلومینیومی مرغوب نیز ویژگی دیگر هود آلتون است. کثیف شدن فیلتر هود و تعویض آن یکی دیگر از دغدغه های مصرف کنندگان است. در مدل های قدیمی هود پس از هر بار کثیف شدن فیلتر مجبور به خریداری فیلتر جدید و تعویض آن بودیم.

در مدل های جدید هود مخفی آلتون، فیلتر آلومینیومی استفاده شده است و شما می توانید به راحتی آن را در ماشین ظرفشویی قرار داده و بشویید.

داشتن موتور خوب،‌فیلتر آلومینیومی با کیفیت،‌ مکش قوی و صدای بسیار کم باعث شده است هود مخفی آلتون یکی از بی نظیرترین محصولات تولید شده در داخل ایران باشد. مشتریان بسیاری از کیفیت این هود تعریف می کنند و رضایت کافی دارند.

هود مخفی بی صدا

هنگام آشپزی شنیدن یک صدای مداوم و بلند می تواند تمرکز و دقت شما را حین کار مختل نماید. یکی از مشکلات افراد با روشن کردن هود آشپزخانه در هنگام آشپزی، صدای بلند موتور هود است.

واحد سنجش صدای هود دسی بل است، هر چه تعداد دور موتور هود بیشتر شود صدای آن نیز افزایش پیدا می کند.

اگر هود مخفی بی صدا نیاز دارید می توانیم خرید هود مخفی داتیس را به شما پیشنهاد دهیم.

هود مخفی داتیس

داتیس یکی از بهترین شرکت های تولید کننده هود در ایران است، این شرکت با تولید انواع هود شومینه ای، مورب و هود مخفی توانسته است نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

هود داتیس به دلیل مکش بسیار قوی در بین هودهای ایرانی محبوبیت زیادی دارد. هودهای این برند از تایمر،‌سنسور دود و سیستم خاموش کننده خودکار استفاده می کنند. برخی از مدل ها نیز به سیستم فیلترینگ چکه ای مجهز می باشند.

استفاده از این آپشن ها در هود باعث راحتی و آسایش استفاده کنندگان از آن شده است.

تمیز کردن مدل های هود داتیس نیز بسیار راحت است. تنها کافیست با دستمال مرطوب و اسپری پاک کننده ذرات چربی را از هود پاک کرد.

تمیز کردن فیلتر هود مخفی داتیس نیز به سادگی انجام می شود. کافیست آن را با آب گرم و مایع بشویید.

یکی دیگر از مزیت های هود توکار داتیس و سایر مدل های این شرکت در خدمات پس از فروش خوبی است که شرکت ارائه داده است.

هود مخفی داتیس به طور کامل زیر کابینت قرار می گیرد و هیچ بخشی از ظاهر هود در معرض دید نخواهد بود.

مهم ترین مزیت هود مخفی در این است که فضای زیادی اشغال نمی کند. هود مخفی داتیس از نظر مکش و صدا و دیگر امکانات، تفاوتی با مدلهای دیگر هود این شرکت ندارد.

هود استیل البرز

شرکت استیل البرز با تولید بیش از ۴۰ مدل هود آشپزخانه پر قدرت و مکش بسیار قوی سهم بسزایی در تولید هود آشپزخانه ایرانی دارد.

موتور ۸ دو و ۴ دور، سنسور بو و دود بری از قابلیت های خوب هود استیل البرز است.

هود مخفی استیل البرز از استیل با کیفیت به همراه شیشه سکوریت تولید شده است. استفاده  از شیشه سکوریت باعث می شود هود در برابر حرارت مقاوم باشد.

یکی دیگر از مزایای هود این شرکت استفاده از دودکش گالوانیزه برای تنظیم هود در آشپزخانه است.

هود مخفی استیل البرز از سیستم کاهنده صدا استفاده می کند و این موضوع باعث شده است صدای تولیدی هود به حداقل ممکن برسد.

برای سیستم روشنایی هود در مدل های این شرکت از لامپ LED استفاده می شود.

برای تصفیه هوا و جذب ذرات در این هود از فیلتر آلومینیومی استفاده می شود. این فیلترها به صورت سه لایه تولید شده اند و قابلیت بالایی برای جذب ذرات چربی و دود  دارند. اکثر مدل های هود مخفی استیل البرز امکان نصب فیلتر ذغالی را نیز دارند.

شرکت استیل البرز با تولید محصولت باکیفیت موفق به دریافت استاندارد و گواهینامه های معتبر از کشورهای اروپایی و گواهینامه های معتبر داخلی شده است.

در این مقاله به سه برند هود با کیفیت ایرانی آشنا شدیم. همان طور که بیان شد محصولات تولید شده در داخل ایران از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و شما می توانید با پردخت مبلغی اندک از محصولات باکیفیت تولید داخل استفاده نمایید.

به دلیل اینکه مونتاژ و تولید برخی از قطعات این کالا در داخل ایران انجام میشود قیمت تمام شده هود مخفی ایرانی بسیار کمتر از نمونه های مشابه خارجی است.

امیدواریم با مطالعه این مقاله بتوانید بهترین مارک هود مخفی را از فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه معتبر تهیه نمایید.