سرویس: غیر تولیدی 10:24 - چهارشنبه 17 دی 1399

سخاوت یک جوان، اشک مرد بی خانمان را درآورد

سخاوت مرد جوان، مرد بی خانمانی را که برای خرید عینک، شیشه ها را پاک می کرد به گریه انداخت.

به گزارش اصفهان شرق؛ سخاوتمندی مرد جوان، اشک مرد بی خانمان را درون فروشگاهی در آمریکا جاری کرد. در حالی که این مرد بی خانمان مقوایی به همراه داشت که درخواست می کرد تا با شستن پنجره‌ها  ۱ دلار دریافت کند این مشتری جوان ۵۰۰ دلار به وی کمک کرد. این مرد بی خانمان  مقوایی را با خود به همراه داشت که روی آن نوشته بود با پول‌های خود می‌خواهد یک عینک برای خودش بخرد. این مرد جوان که هویتش اعلام نشده برای آنکه مطمئن شود این مرد بی خانمان پول کافی برای خرید عینک دارد مبلغ ۵۰۰ دلار به وی کمک کرد.

ویدئویی که منتشر شده است عمل سخاوتمندانه این مرد جوان را به تصویر می‌کشد. در ابتدای ویدئو مرد بی خانمان در حالی که دو مقوا در دست دارد در حال صحبت با این مرد سخاوتمند دیده می‌شود. در این ویدئو مرد بی خانمان با اشاره به نوشته‌های روی مقوا می‌گوید با ۱ دلاری که از راه شستن پنجره‌ها به دست می‌آورد قصد دارد برای خودش یک عینک ۱۵۰ دلاری بخرد.

لحظاتی بعد مرد جوان از جیب خود ۵۰۰ دلار درآورده و به این مرد بی خانمان می‌دهد. این در حالی بود که این مرد بی خانمان در زمان ضبط ویدئو و پیش از کمک مرد جوان تنها ۱۱ دلار تهیه کرده بود.

این ویدئو نشان می‌دهد مرد بی خانمان که کاملا غافلگیر شده است از خوشحالی شروع به گریه می‌کند و در ادامه مرد جوان را در آغوش می‌کشد. این ویدئو پس از انتشار در تیک توک تاکنون بیش از ۲ میلیون بیننده داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.