سرویس: غیر تولیدی 14:20 - سه شنبه 16 دی 1399

عدم توقف پروژه تجاری جنب خانه بروجردی‌ها

فرماندار ویژه شهرستان کاشان درباره عدم توقف پروژه تجاری در مجاورت خانه بروجردی‌ها گفت: این سؤال را از شهرداری بپرسید زیرا فرمانداری، راه و شهرسازی و دادستان به شهردار نامه داده‌اند که این پروژه پس از اخذ مجوزات لازم باید فعالیت خود را ادامه دهد.

به گزارش اصفهان شرق؛ علی‌اکبر مرتضایی قهرودی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه درباره عدم توقف پروژه تجاری در مجاورت خانه بروجردی‌ها اظهار کرد: این سؤال را از شهرداری بپرسید زیرا فرمانداری، راه و شهرسازی و دادستان به شهردار نامه داده‌اند که این پروژه پس از اخذ مجوزات لازم باید فعالیت خود را ادامه دهد.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان گفت: پس از درخواست‌های مردمی و سؤالات رسانه‌ها پیگیری کردم که این پروژه مجوز­های لازم میراث فرهنگی را دریافت نکرده و درباره مجوز کمیسیون ماده پنج که استاندار رئیس آن است و به  معاون عمرانی خود تفویض اختیار کرده است که ایشان به عنوان یک مسؤول توضیحات لازم را داده است.

وی افزود: هرگونه ساخت و ساز در کاشان که مجوزات لازم را دریافت نکرده است ادامه کار آن تخلف است.

مرتضایی درباره  برخورد با مدیران متخلف در کاشان بیان کرد:  اگر مدیر دستگاه اجرایی شرح وظایف خود را انجام ندهد و در جلسات شرکت نکند و در روند کارشان خللی ایجاد شود علاوه بر تذکرات لازم مکاتباتی با استاندار و مدیران برای ارشاد آن­‌ها انجام می‌­شود و حتی درخواست تغییر آن‌ها را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.