اصفهان شرق

اهدای 1500 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند اصفهانی

کدخبر: 208773
1399/10/16 در ساعت 13:20

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد، کریم زارع با بیان اینکه تولیدکنندگان و صاحبان صنایع استان اصفهان پیشتازان عرصه خیر و احسان هستند، اظهار داشت: شرکت پالایش نفت اصفهان با پیوستن به کاروان همدلی، مواسات و کمک مومنانه، هزار و ۵۰۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد اهدا کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان افزود: این تبلت‎ها بر اساس نیازسنجی و اولویت‌بندی انجام شده با همکاری مجموعه پالایشگاه اصفهان، به دانش‌آموزان خانوارهای تحت حمایت در سراسر استان اصفهان اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۱۹ هزار دانش‌آموز در خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد در سراسر استان اصفهان مشغول تحصیل هستند گفت: در ابتدای سال تحصیلی ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از این دانش‌آموزان فاقد امکانات لازم برای تحصیل غیرحضوری بودند که تاکنون و با احتساب تبلت‌های اهدا شده توسط پالایشگاه اصفهان و با همکاری خیران، نیکوکاران و صاحبان نیک‌اندیش صنایع بزرگ استان ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از این دانش‌آموزان صاحب تبلت یا گوشی هوشمند شده‌اند.

زارع ادامه داد: با همه تلاش‌های انجام شده، هنوز هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان، فاقد امکانات مناسب برای شرکت در کلاس‌های درس مجازی هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان با تأکید بر اینکه کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند، محرومیت‌زدایی از آینده آن‌هاست، خاطرنشان کرد: از مردم نیکوکار،خیران، نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌های تولیدی استان اصفهان درخواست همیاری داریم.

وی گفت: علاوه بر دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد، کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* پایگاه اینترنتی emdad.ir تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرحضوری در خدمت نیک‌اندیشان و بلندنظران اصفهانی است.

به گزارش فارس، مراسمی نمادین و با رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در محل کمیته امداد اصفهان برگزار شد و ۶ دستگاه از این تبلت‌ها به نمایندگی از همه دانش‌آموزان تحت حمایت به ۶ نفر از این دانش‌آموزان اهدا شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام جعفری، معاون فرهنگی کمیته امداد و ابراهیمی، مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان حضور داشتند.

انتهای پیام/