سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:23 - سه شنبه 16 دی 1399

قطعی برق اصفهان در صورت عدم صرفه‌جویی/ با ۵ درصد صرفه‌جویی، از خاموشی جلوگیری کنید

مدیر شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: مصرف برق نسبت به سال گذشته در سطح استان به طور متوسط میان ۲.۵ الی ۳.۵ درصد رشد داشته است؛ برآورد ما این است که حدود ۱۵ درصد مشترکین کم مصرف، مشمول تخفیف صد در صدی شده‌اند.

به گزارش اصفهان شرق؛ حمید علاقه‌مندان اظهار کرد: تا الآن در استان اصفهان و شهرستان اصفهان، قطعی برق نداشتیم ولی تعدادی از استان‌های کشور که بیشتر شامل نواحی شمالی کشور هستند، مشکل کمبود برق به دلیل کمبود گاز نیروگاه را داشته‌اند.

مدیر شرکت توزیع برق استان اصفهان در ادامه بیان کرد: در اصفهان تا به این لحظه، قطعی برق نداشتیم و اگر صرفه‌جویی نکنیم، ممکن است شامل حال ما نیز بشود.

وی در خصوص نحوه صرفه‌جویی در زمستان و تابستان گفت: در تابستان مشکل فقط پیک مصرف است و می‌گوییم در طول روز که هوا گرم است، صرفه‌جویی کنید؛ ولی در زمستان چون مشکل سوخت نیروگاه نیز وجود دارد، این صرفه‌جویی باید در طول شبانه‌روز در میزان مصرف باشد، ما اگر بتوانیم به طور متوسط ۵ درصد در مصارفمان صرفه‌جویی کنیم مشکلی برای تأمین روشنایی نخواهیم داشت.

علاقه‌مندان در خصوص میزان مصرف نسبت به سال گذشته توضیح داد: مصرف برق نسبت به سال گذشته در سطح استان به طور متوسط میان ۲.۵ الی ۳.۵ درصد رشد داشته است؛ برآورد ما این است که حدود ۱۵ درصد مشترکین کم مصرف، مشمول تخفیف صد در صدی شده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.