سرویس: غیر تولیدی 09:33 - سه شنبه 16 دی 1399

‌موافقت رییس‌جمهور با پیشنهاد نماینده‌ اصفهان درباره نوجوانان

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرامی خود با انتشار پستی از موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد وی درباره پرداختن به مسائل نوجوانان، خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرامی خود با انتشار پستی از موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد وی درباره پرداختن به مسائل نوجوانان، خبر داد.

مقتدایی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری نسبت به این موضوع اعلام کرد که رئیس‌جمهور به وزیر ورزش و جوانان دستور بررسی و اقدام صادر کرد، هم‌چنین خودش این مورد را به طور ویژه از این وزارتخانه پیگیری خواهد کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک مرکز متولی برای تصمیم‌گیری در خصوص نوجوانان در سطح کلان وجود ندارد اظهار کرد که اولین خواسته، تشکیل جلسه شورای عالی جوانان درخصوص نوجوانان است، یعنی مباحث نوجوانان نیز به دستورکار این جلسات اضافه شود.

وی همچنین گفت: در مجلس نیز حمایت لازم را خواهیم داشت و از ابزارهای نظارتی و تقنینی در این مسیر حتما بهره خواهیم برد؛ توقع داریم وزارت ورزش و جوانان در اسرع وقت این موضوع را عملیاتی کند، نوجوانان باید حمایت شوند و دیگر کم همتی و کم توجهی نسبت به این قشر آینده ساز پذیرفتنی نیست.

مقتدایی تصریح کرد: سایر متولیان امر نیز اقدامات و وظایف خود را انجام دهند و در این قضیه مطالبه جدی داریم، در غیر این صورت از طریق ابزار نظارتی ، تحرک لازم را در مجموعه‌ها ایجاد خواهیم کرد.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.