سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 10:30 - سه شنبه 20 خرداد 1393

شهردار شهر هرند در گفتگو با اصفهان شرق:

تکمیل ایستگاه آتش نشانی هرند از دغدغه های شهرداری است

شهردار شهر هرند با اشاره به تجهیز ایستگاه آتش نشانی گفت: ایستگاه آتش نشانی از نیازهای مهم شهر و کمک رسان بخش های همجوار است و امیدوایم با تامین اعتبارات این بخش بتوان طی سال جاری به بهره برداری رساند.

به گزارش اصفهان شرق: مهندس حمید شهبازی شهردار شهر هرند با اشاره به جایگاه ویژه این شهر اظهار داشت: شهر هرند و بخش جلگه به عنوان مركز ثقل بخش هاي شرق اصفهان از جايگاه ويژه و ممتازي برخوردار است و بدليل اينكه هرند و بخش جلگه مركز مي باشد، مي تواند كمك رسان بخش هاي هم جوار باشد.

وی عدم تجهیز آتش نشانی را از دیگر مشکلات این شهر خواند و افزود: يكي از مشكلات اين است كه شهر هرند ايستگاه آتش نشاني مجهزي ندارد كه بتواند سريعا به مردم خدمات رساني كند و این در حالی است که يك ساختمان آتش نشاني سال 88 پيش بيني شده بود که به بدليل كمبود اعتبارات عمراني متوقف شد.
شهردار هرند از 350 میلیون تومان اعتبار جهت تکمیل ساختمان خبر داد و گفت: ساختمان رها شده آتش نشانی به عنوان سرمایه شهر و دغدغه ی ما جهت تکمیل می باشد. پيش بيني شد حدود 350 ميليون تومان بودجه براي تكميل ساختمان نياز باشد به همين خاطر سعي كرديم اعتباراتش را تا حدي تامين كنيم تا طي سال جاري حتما بتوانيم به بهره برداري برسانيم.

Vater-Mark575757

وی اولويت بندي تکمیل ایستگاه آتش نشانی را در هفته دولت خواند و خاطرنشان کرد: امید ما این است که بهره برداري دقيق از آتش نشانی شهريور ماه و هفته دولت باشد ولي به وضعيت مالي شهرداري نيز بستگي دارد، لیکن تمام تلاش خود را در این راه انجام می دهیم.

شهردار در پایان با اشاره به برخی مشکلات پیش رو تصریح نمود: در نظر داريم اين ايستگاه را بصورت شبانه روزي در 2 شيفت 12 ساعته راه اندازي كنيم تا حدكثر زمان حاضر شدن به محل حادثه کم تر از سه دقیقه باشد و از ديگر مشکلاتي كه وجود دارد اين است كه نيروي آتش نشاني استخدام شده بود ولي بدليل كمبود نيرو در مشاغل ديگر استفاده مي شدند، دغدغه ما اين است كه كه نيروهايي كه در چارت سارمان آتش نشان هستند به صورت شبانه روزي در ايستگاه آتش نشاني حضور داشته باشند و آموزش هاي مورد نياز را در برابر حوادث و اتفاقات ببينند تا بتوانند مجهز و بروز با حوادث مقابله كنند.

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “تکمیل ایستگاه آتش نشانی هرند از دغدغه های شهرداری است”

  1. کانون فرهنگی سبط اکبر گفت:

    مراسم احیاء شب نیمه شعبان
    باهدف استغفار ازگناهانی که مانع ظهور می شوند.
    سخنران: حجه الاسلام والمسلمین استاد منظوری امام زاده
    مداح: علی رحیمی
    زمان: پنج شنبه93/3/22ساعت23:30
    مکان: تودشک-محله نوبنیاد-مسجدفاطمه الزهرا(س)
    کانون فرهنگی سبط اکبر

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.