سرویس: غیر تولیدی 09:52 - دوشنبه 15 دی 1399

هیأت نظارت بر انتخابات شوراها حقوق عامه و حق نامزدها را تأمین می‌کند

عضو هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: سعی می‌کنیم در مدار قانون هم حقوق عامه را تأمین کنیم و هم حقوق اشخاصی که ثبت‌نام می‌کنند و خود را در معرض خدمت‌رسانی به مردم قرار می‌دهند و با مبانی قانونی که در اختیار خواهیم داشت روند تأیید صلاحیت را پیش می‌بریم.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمدتقی نقدعلی پیرامون انتخاب هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰ و حضور وی در این هیأت اظهار داشت: این مسؤولیتی است که از نظر حساسیت جایگاه بسیار خطیری دارد و امانت داری اشخاص و توده مردم در آن مطرح است.

عضو هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ادامه داد: شوراهای اسلامی شهر در مقدرات شهرها و روستاها نقش تعیین‌کننده‌ای دارند و همچنین در مدیریت سیاسی، فرهنگی و مالی شهر و روستاها تمام مقدرات به دست شوراها قرار دارد.

وی تصریح کرد: هیأت نظارت اگر کوتاهی کند در اشتباهاتی که از این افراد سر می‌زند، مدیون می‌شود و اگر دقت کند و با مبانی قانونی پیش برود در خیر و پیشرفت و رشدی که به مردم می‌رسد، ثواب و فضلش به آن هیأت هم خواهد رسید.

نقدعلی گفت: سعی می‌کنیم در مدار قانون هم حقوق عامه را تأمین کنیم و هم حقوق اشخاصی که ثبت‌نام می‌کنند و خود را در معرض خدمت‌رسانی به مردم قرار می‌دهند و با مبانی قانونی که در اختیار خواهیم داشت روند تأیید صلاحیت را پیش می‌بریم.

عضو هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا درخصوص فرآیند تأیید صلاحیت هم اظهار داشت: روند تأیید صلاحیت به این شکل است که از برخی مراجع استعلاماتی دریافت می‌کنیم و باید براساس جمع‌بندی که هیأت خواهد داشت اقدام به تأیید یا رد صلاحیت شخص کنیم.

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان، رحمت‌اله فیروزی پور نماینده مردم نطنز و محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر از سوی نمایندگان استان اصفهان برای عضویت در هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب شدند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.