سرویس: تولیدی 09:42 - دوشنبه 15 دی 1399

به مناسبت دهه بصیرت؛

شب شعر بصیرت در شهر حسن آباد/ تصاویر

به مناسبت دهه بصیرت و یکمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی شب شعری از طرف حوزه مقاومت بسیج 5 امام محمد باقر(ع) با حضور شاعران و دوستداران شهر، مسئولین محلی در محل کانون فرهنگی قرآن و عترت شهر حسن آباد برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به مناسبت دهه بصیرت و یکمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی شب شعری از طرف حوزه مقاومت بسیج 5 امام محمد باقر(ع) با حضور شاعران و دوستداران شهر، مسئولین محلی در محل کانون فرهنگی قرآن و عترت شهر حسن آباد برگزار شد.

در این مراسم شاعران اشعار خود را در خصوص شخصیت شهید سلیمانی و بصیرت سرودند.

در حاشیه این مراسم فرمانده بسیج مقاومت حوزه 5 امام محمد باقر(ع) در مورد نقش بصیرت در گفتگویی با خبرنگار اصفهان شرق گفت: بصیرت تضمین‌کننده انقلاب اسلامی است، در برهه‌ای خاص که شرایط اقتصادی و تنگناها وجود دارد، دشمنان نظام سعی دارند اذهان عمومی را نسبت به جریان اصلی انقلاب منحرف کنند.

سرهنگ احمد عابدی افزود: دشمن با فتنه‌انگیزی و غبارآلود کردن فضا به دنبال تحریف واقعیت است و در این راستا روحیه بصیرت می‌تواند ما را در مقابل شیطنت‌ها و توطئه‌ها واکسینه کند.

فرمانده بسیج حوزه 5 امام محمد باقر(ع) عنوان کرد: دهه بصیرت، میثاق با ولایت بوده و فرصت مناسبی برای تبیین اهمیت ولایت‌فقیه است، برخی متأسفانه همگام با دشمنان نظام به دنبال کم‌رنگ کردن حماسه ۹ دی هستند درحالی‌که بایستی این اتفاق مهم را گرامی داشت.

وی با اشاره به اینکه از ۹ دی تا ۱۹ دی به‌عنوان «دهه بصیرت» نام‌گذاری شده است، تصریح کرد: بسیج در این راستا برنامه‌های مختلف این دهه را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و یا به‌صورت مجازی به صورت پررنگ در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.