اصفهان شرق

امید ذوب‌آهن برای گلزنی بیشتر از پرسپولیس/ آمار خوب سپاهانی‌ها در پاس‌کاری

کدخبر: 208480
1399/10/13 در ساعت 08:08

به گزارش اصفهان شرق؛ تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در بازی معوقه از هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس رفت و در پایان با تساوی یک بر یک موقف شد؛ میلاد جهانی برای ذوب‌آهن و امید عالیشاه برای پرسپولیس در این دیدار گلزنی کردند.

شاگردان رحمان رضایی در این بازی دو نیمه متفاوت را پشت سر گذاشتند؛ در نیمه نخست ذوب‌آهن تحت فشار پرسپولیس قرار گرفته بود و یک گل نیز دریافت کرد و چشم به ضدحملات دوخته بود؛ اما در نیمه دوم این ذوب‌آهن بود که یک پارچه حمله شد و مزد حملات خود را گرفت و بازی را به تساوی کشاند و شانس رسیدن به برد را نیز داشت.

سبز‌پوشان در این دیدار و بر اساس آمار متریکا ۴۷ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند و ۳۶۲ پاس رد و بدل کردند که ۷۴ درصد از این پاس‌ها به درستی به مقصد رسیدند؛ ذوب‌آهن ۱۱ شوت به سمت دروازه نیز زد که ۴ ضربه در چارچوب بود.

بر همین اساس امید گل شاگردان رضایی در مقابل پرسپولیس ۱.۴۸ بود و این در حالی است که پرسپولیس فقط امید گل ۱.۱۱ داشت؛ میلاد جهانی زننده گل ذوب‌آهن با امتیاز ۷.۴۲ بهترین بازیکن ذوب‌آهن در این دیدار بود.

سبز‌پوشان در ۸ بازی که در لیگ برتر انجام داده‌اند هنوز موفق به کسب پیروزی نشده‌اند و با ۶ امتیاز حاصل از ۶ تساوی در رده پانزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند؛ ذوب‌آهن ۲ باخت نیز در کارنامه دارد.

آمار خوب سپاهان در پاس‌کاری و امید گل

سپاهان اصفهان نیز هفته گذشته و در بازی از هفته دهم لیگ برتر فوتبال در تبریز به مصاف ماشین‌سازی رفت و در یک بازی پرگل با نتیجه ۳ بر ۳ به تساوی رسید که ۵ گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

طلایی‌پوشان که در نیمه اول با نتیجه ۳ بر یک از حریف پیش افتادند، شانس این را داشتند با پیروزی در این دیدار به صدر جدول برسند اما در نیمه دوم ۲ بار دروازه خود را بازشده دیدند و با یک امتیاز از تبریز به اصفهان بازگشتند.

شاگردان محرم نویدکیا در این دیدار ۵۶ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند و آمار ۵۱۸ پاس را به ثبت رسانند که از این تعداد ۸۲ درصد صحیح بود و آمار خوبی برای سپاهان به حساب می‌آید.

سپاهان در این بازی امید گل ۳.۱۴ را به ثبت رساند، همچنین از ۱۰ ضربه‌ای که به سمت دروازه ماشین‌سازی زد تعداد ۴ ضربه در چارچوب بود؛ سجاد شهباززاده با امتیاز ۸.۹۴ به عنوان بهترین بازیکن سپاهان و زمین انتخاب شد، شهباززاده ۲ گل زد و یک پاس گل داد.

طلایی‌پوشان در ۸ دیدار که در لیگ برتر انجام داده‌اند به ۴ پیروزی و ۲ تساوی دست پیدا کرده و با ۱۴ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار دارند؛ سپاهان در ۲ بازی نیز متحمل شکست شده است.

انتهای پیام/