سرویس: غیر تولیدی 10:47 - شنبه 13 دی 1399

پیام تسلیت جمعی از مسؤولان اصفهان در پی ارتحال آیت‌الله مصباح/ فقدان ایشان به راحتی قابل جبران نیست

جمعی از مسؤولان و علمای استان اصفهان مانند امام جمعه اصفهان و مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان؛ با صدور پیام‌هایی ارتحال آیت‌الله مصباح را تسلیت گفتند.

به گزارش اصفهان شرق؛ آیت‌الله حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس مؤسسه آموزش پژوهشی امام(ره) پس از عمری تلاش و مجاهدت خالصانه در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی و خدمت به حوزه‌های علمیه، شامگاه جمعه ۱۲ دی ماه به دیدار حق شتافت.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد امام جمعه اصفهان در پیامی ارتحال مرحوم آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی(رحمت‌الله علیه) را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: خبر ارتحال فیلسوف گرانقدر و عالم متقی و قهرمان همیشه آماده دفاع از مرز های عقیده و ایمان، سرو قامت بوستان علم و دین، یاور راستین ولایت، متفکر، مبتکر و نواندیش حضرت آیت الله حاج شیخ محمد تقی مصباح یزدی(رحمت الله علیه) موجب تأسف و تألم گردید.

امام جمعه اصفهان تأکید کرده است: علمیت ایشان در ابعاد مختلف، تواضع و اخلاص، تقوا و زمان شناسی، تربیت شاگردان فراوان و تأسیس مرکز علمی و پژوهشی امام خمینی(ره) و آثار قلمی متعدد از خصوصیات ویژه ایشان بود؛ بی شک درگذشت این عالم متقی ثلمه عظیمی است که به راحتی قابل جبران نخواهد بود.

در بخش پایانی این پیام تأکید شده است: اینجانب این ضایعه را به محضر حضرت ولی عصر(عج) مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، جامعه علمی کشور و عموم مؤمنین مخصوصاً به بازماندگان ارجمند ایشان تسلیت گفته و مغفرت الهی را برای آن عالم بزرگوار مسألت می‌نمایم.

فقیهی مجاهد که در مسیر پر فراز و نشیب انقلاب حضور مؤثر داشت                          

مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان نیز در پیامی به مناسبت رحلت علامه مصباح یزدی، تأکید کرد: عزیزی دیگر از خیل خادمان اسلام و انقلاب رحلت نمود و داغدار عالم ربانی آیت‌الله مصباح یزدی شدیم؛ فقیهی مجاهد و متفکری زاهد که در آرمان‌های امام و انقلاب ثابت‌قدم بودند و از تهمت‌ها و زخم زبان‌های فراوان نهراسیدند و در مسیر پر فراز و نشیب انقلاب حضوری مؤثر داشتند.

مجمع نیروهای انقلاب ضمن تسلیت رحلت یار با وفای امام و رهبری به محضر مبارک حضرت بقیت‌الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای، حوزه‌های علمیه و مردم عزیز کشور؛ از درگاه الهی، علّو درجات و مغفرت و رحمت الهی را برای ایشان مسألت کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.