سرویس: غیر تولیدی 06:02 - چهارشنبه 10 دی 1399

اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: در راستای کاهش آلودگی هوا طرح زوج و فرد از روز پنجشنبه 11 دی ماه در هسته مرکزی شهر اصفهان تا اطلاع ثانوی اجرا می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمدرضا محمدی اظهار داشت: در اجرای مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا به منظور رفاه حال شهروندان و با توجه به شرایط کنونی بیماری کرونا و در راستای کاهش آلودگی هوا طرح زوج و فرد از روز پنجشنبه ۱۱ دی ماه در هسته مرکزی شهر تا اطلاع ثانوی اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اینکه این طرح صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۴ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۱ اجرا می‌شود، گفت: برخورد جدی با خودروهای فاقد معاینه فنی و دودزا در دستور کار پلیس است.

وی ادامه داد: با توجه به گزارش مرکز پایش زیست محیطی استان و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر انباشت آلاینده‌های جوی در مناطق مرکزی و صنعتی اصفهان تا پایان هفته لازم است رانندگان نسبت به اخذ معاینه فنی، چک و کنترل وسیله نقلیه خود در خصوص میزان آلایندگی هوا اقدام کنند.

محمدی با تأکید بر اینکه شهروندان از تردد غیرضروری و عبور و مرور با خودروهای شخصی و تک سرنشین و موتورسیکلت به ویژه در معابر اصلی و مرکزی شهر خودداری کنند، خاطرنشان کرد: رانندگان خودروهای فاقد معاینه فنی در اسرع وقت برای حفظ سلامتی شهروندان و جلوگیری از اعمال قانون از طریق دوربین‌ها و مأموران راهور نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.