سرویس: غیر تولیدی 06:53 - چهارشنبه 10 دی 1399

علت سکوت برخی درباره ۹ دی مشارکت در فتنه است/ هشدار به شورای شهر اصفهان درباره نام‌گذاری معابر

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دلیل این‌که برخی سیاسیون نمی‌خواهند درباره علل به وجود آمدن حماسه نهم دی ملت ایران صحبت کنند این است که یا خود در این فتنه مشارکت داشتند و یا با برخی ازسران فتنه ارتباطاتی دارند.

به گزارش اصفهان شرق؛ آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در مراسم سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شاهین‌شهر اظهار کرد: افراط برخی از سیاسیون و دولت‌مردان برای مذاکره با آمریکا، دولت این رژیم تروریست را گستاخ‌تر کرده و این برداشت را می‌کنند که این اصرار ایران از روی ترس و ضعف است.

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، سردار شهید جبهه مقاومت را الگوی برجسته‌ای برای مسؤولان و دولت‌مردان در ولایت مداری، خدمت‌گزاری و دشمن‌شناسی معرفی و خاطرنشان کرد: این افراط کردن برای مذاکره، خلاف رهنمودهای مقام معظم رهبری و نشانه ضعف ایمان درعلاقمندان مذاکره با این دولت تروریست است ؛ در چنین شرایطی به‌ طرف‌های آمریکایی این پیام ارسال می‌شود که باید فشارها را بیش‌تر کند تا به هدف خود که تضعیف ایران مقتدر است برسند.

آیت‌الله مهدوی تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب اشراف کامل به مسائل جهانی دارند و دولت‌مردان بهتر است به‌جای گره زدن سلامت مردم با مذاکره با آمریکای دغل‌باز، کامل از منویات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیروی کنند.

استاد برجسته حوزه علمیه اصفهان، راهکار مقابله با افراط‌ و تفریط به‌خصوص در مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور را داشتن بصیرت، تقوا و احتیاط عقلایی بیان کرد که از استکبار فکری و خودمحوری در افراد جلوگیری می‌شود.

آیت‌الله مهدوی یکی از شگردها و فریب‌کاری‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی را درست و برحق نشان دادن نقشه‌ها فریب و گفتار دروغ‌شان با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌های جبهه استکبار ذکر کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: دشمن به دنبال برهم زدن اتحاد و همدلی مثال‌زدنی ملت آگاه ایران است که به دلیل عمل کردن به رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی به وجود آمده است.

وی با انتقاد از تصمیمات اخیر شورای شهر اصفهان با هدف تغییر دادن نام برخی از خیابان‌های اصفهان، بیان کرد: اعضای این شورا بدون درک تعلقات دینی و عاطفی مردم شهیدپرور اصفهان، آرامش روانی شهروندان را به هم زده‌اند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری هشدار داد که مردم با بصیرت و انقلابی اصفهان نخواهند گذاشت که نام‌های باسابقه، ارزشمند و حتی اسامی مبارک شهدا و علما از خیابان‌های این شهر برداشته شود، شورای شهر اصفهان تا دیر نشده، اشتباه خود را اصلاح کند.

آیت‌الله مهدوی از خروش مردم با بصیرت اصفهان در ۸ دی سال ۸۸ که به ظهور حماسه نهم دی در کل کشور منجر شد تجلیل کرد.

وی دلیل این‌که برخی سیاسیون نمی‌خواهند درباره علل به وجود آمدن حماسه نهم دی ملت ایران صحبت کنند این است که یا خود در این فتنه مشارکت داشتند و یا با برخی از سران فتنه ارتباطاتی دارند.

انتهی پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.