سرویس: غیر تولیدی 10:36 - دوشنبه 08 دی 1399

نیروگاه منتظری همچنان از سوخت مازوت استفاده نمی‌کند

روابط عمومی نیروگاه برق شهید محمد منتظری اصفهان به عنوان یکی از مجموعه‌‌های صنعتی در حاشیه کلانشهر اصفهان که این روزها زمزمه استفاده سوخت مازوت در آن مطرح بود، اعلام کرد: آلودگی هوای روزهای اخیر اصفهان به دلیل وارونگی دما بوده و ارتباطی به این نیروگاه ندارد.

به گزارش اصفهان شرق؛ با افزایش انباشت آلاینده‌ها و همچنین قرار گرفتن کلانشهر اصفهان و شهرهای پرجمعیت مجاور آن در وضعیت ناسالم هوا، این موضوع با واکنش مردم و ابراز نارضایتی آن‌ها از این وضعیت همراه شد، تا جایی که این انباشت آلاینده‌ها واکنش برخی نمایندگان استان اصفهان را نیز در این باره مبنی بر استفاده سوخت مازوت در برخی صنایع استان به همراه داشت.

در همین زمینه روابط عمومی نیروگاه برق شهید محمد منتظری اصفهان به عنوان یکی از مجموعه‌‌های صنعتی در حاشیه کلانشهر اصفهان که این روزها زمزمه استفاده سوخت مازوت در آن مطرح بود، اعلام کرد: آلودگی هوای روزهای اخیر اصفهان به دلیل وارونگی دما بوده و ارتباطی به این نیروگاه ندارد.

این شرکت تصریح کرده است: در سال جاری سوخت مورد نیاز این نیروگاه گاز طبیعی بوده است که توسط اداره گاز استان تأمین شده و به هیچ وجه از سوخت مازوت استفاده نشده و تمام والوهای مازوت این نیروگاه پلمب هستند و استفاده از مازوت توسط مقامات قضایی و اجرایی ممنوع است.

 روز گذشته هم مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تأیید این موضوع اعلام کرد که تذکرات مطرح شده درباره این نیروگاه به عنوان هشدار پیشگیرانه و برای بررسی جدی‌تر موضوع بوده است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.