سرویس: غیر تولیدی 15:32 - دوشنبه 08 دی 1399

دستگیری ۲۰۱ سارق منزل و کشف ۱۵۰ میلیارد اموال مسروقه در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۵۰ میلیارد ریال اموال به سرقت رفته از منزل و مغازه‌های شهروندان توسط کارآگاهان این پلیس در آذرماه امسال خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: با اقدامات هوشمندانه و تلاش‌های شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در آذر ماه امسال ۲۰۱ سارق منزل دستگیر و ۲ باند فعال در این زمینه نیز شناسایی و منهدم شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به افزایش ۹.۵ درصدی قدرت کشف این پلیس در سرقت‌های منزل طی مدت آذر ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: نتیجه این اقدامات کاهش ۱۴.۴ درصدی وقوع سرقت از منازل در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل را نیز در پی داشته است.

وی همچنین در خصوص عملکرد این پلیس در زمینه مبارزه با سرقت مغازه‌ها نیز گفت: در مدت مذکور ۶۱ سارق مغازه دستگیر شدند.

ترکیان از افزایش ۲۴.۶ درصدی قدرت کشف پلیس آگاهی استان اصفهان در سرقت‌های مغازه خبر داد و گفت: در آذر ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش ۳۱.۴ درصدی وقوع سرقت از مغازه‌ها مواجه بودیم.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان مجموع کشفیات مربوط به سرقت منزل و مغازه را ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و بیان داشت: تلاش برای شناسایی مال‌باختگان و بازگرداندن اموال مسروقه به آن‌ها در دستور کار این پلیس قرار دارد.

وی به مجهز شدن این پلیس به سیستم‌ها و نرم افزارهای هوشمند کشف جرم و همچنین سیستم ردیابی هوشمند سارقان سابقه‌دار اشاره کرد و اظهار داشت: به یاری خداوند و همت کارآگاهان، سرعت کشف جرائم افزایش پیدا کرده به طوری که همواره سارقان در کمترین زمان ممکن بعد از ارتکاب سرقت سایه پلیس را بر سر خود می‌دیدند.

انتهای پیام

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.