اصفهان شرق

پیش‌فروش قبر در امامزادگان و بقاع متبرکه اصفهان ممنوع است

کدخبر: 208227
1399/10/08 در ساعت 13:27

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حمید بخشی با اشاره به مهم ترین اقدامات ۹ ماه گذشته در بخش بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اظهار داشت: در این زمینه نظارت بر روند تامین بسته‌های معیشتی از مهم ترین اقدامات صورت گرفته بوده است.

مسؤول بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه تهیه بسته‌های معیشتی اغلب از محل اجرای امینانه نیات واقفان بوده است، ابراز داشت: قسمتی از این بسته‌ها نیز باکمک خیران و درآمد موقوفات و نذورات تامین شده است.

وی با بیان اینکه بر روند توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی برای رسیدن به دست نیازمندان واقعی عمل کرده‌ایم، اضافه کرد: خوشبختانه در این زمینه اقدامات بر اساس آنچه تعریف شده انجام گرفت.

بخشی با بیان اینکه در زمینه قبور و اجاره موقوفات بیشترین مراجعه را از سوی شهروندان داشتیم، ادامه داد: در این زمینه جلساتی را برگزار و مشکلات را برطرف ساختیم.

مسؤول بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه هیچ یک از امامزادگان بدون دریافت مجوز از کمیته قبور استان اجازه پیش فروش قبر در امامزادگان را ندارند، تصریح کرد: پیش فروش قطعی قبر بدون دریافت مجوز از کمیسیون قبور سازمان اوقاف ممنوع است و نظارت مستمری در این زمینه داریم.

وی با بیان اینکه قیمت همه قبور امامزادگان در سامانه جامع سازمان اوقاف درج شده است، اضافه کرد: درصورت نیاز به تخفیف در موارد خاص با ارائه مدارک و تائید کمیته قبور استان اعمال تخفیف طبق دستورالعمل ابلاغی سازمان اوقاف و امور خیریه امکان پذیر است.

انتهای پیام/