سرویس: غیر تولیدی 06:18 - دوشنبه 08 دی 1399

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان:

برنامه‌های شایسته‌ای برای سالگرد شهادت «حاج قاسم» اجرا خواهیم کرد

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: مراسم‌های خوبی در خور شأن سردار سلیمانی برگزار خواهد شد؛ همچنین نباید یاد و خاطره جانباختگان هواپیمای اوکراین نیز فراموش شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار مجتبی فدا شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه بصیرت و میثاق با ولایت و همچنین برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: حضور مسؤولان در این جلسه باعث امیدواری ما می‌شود و اینکه مسؤولان نگران موضوعات ارزشی هستند بسیار مهم است، بنابه فرمایشات مقام معظم رهبری زنده‌نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست؛ این وحدت میان مسؤولان باید به گوش دشمنان برسد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان افزود: مراسم‌های خوبی در خور شأن سردار سلیمانی برگزار خواهد شد؛ همچنین نباید یاد و خاطره جانباختگان هواپیمای اوکراین نیز فراموش شود.

وی افزود: توصیه می‌کنم که مشارکت مردم را به عرصه ظهور برسانیم، اگر امکانش بود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسمی برگزار شود؛ مردم آماده مشارکت هستند، مراسم‌های همچون دعای ندبه، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و اقداماتی از این دست انجام شود تا شاهد مشارکت‌های مردمی با حفظ پروتکل‌های بهداشتی باشیم، با هماهنگی دستگاه‌های مختلف امیدواریم مراسمی در خور شأن شهدا برگزار شود.

محمدعلی احمدی نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: نهم تا ۱۹ دی به عنوان دهه بصیرت و میثاق با ولایت با شعار بصیرت فاطمی و مقاومت علوی نامگذاری شده است؛ در این دهه برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد:توجه ویژه‌ای با راهنمایی سردار فدا انجام داده‌اند، به وصیت‌نامه سردار قاسم سلیمانی در این دهه انجام شده است؛ سلامت محوری، مردمی بودن، فراگیری، وحدت آفرینی، بهره‌گیری از رسانه و فضای مجازی و اجرای برنامه‌های متناسب با زمان شهادت حضرت فاطمه (س) از جمله مهمترین محورهای این دهه است.

وی افزود: با توجه به مصادف شدن دهه فجر با تولد حضرت زهرا (س)، بصیرت افزایی، امید آفرینی، دشمن شناسی، از جمله مهم‌ترین محورهای برنامه‌ریزی برای دهه فجر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.