سرویس: اخبار شهرستان 09:54 - دوشنبه 08 دی 1399

قابل توجه مسئولان مخابرات شهرستان اصفهان؛

تعمیرات دکل های مخابراتی را به زمان بعد از امتحانات ترم اول دانش آموزان موکول کنید

با توجه به برگزاری امتحانات دانش آموزان به صورت غیر حضوری مسئولان مخابرات از تعمیر دکل ها و دیش های مخابرات در این ایام خودداری کنند.

به گزارش اصفهان شرق؛ در هفته گذشته در شهر حسن آباد چندین نوبت از طرف شرکت مخابرات اقدام به تعمیر و نصب دیش بر روی دکل واقع در شهر حسن آباد نمودند که باعث اختلال در آموزش غیر حضوری و ارسال نشدن سوالات امتحانی برای دانش آموزان شد که این امر باعث ناراحتی خانواده ها شده بود.

بعضی از والدین در گفتگویی با خبرنگار اصفهان شرق موارد ذیل را مطرح کردند:

آیا مسئولان مخابرات از موضوع غیرحضوری بودن آموزش خبر ندارند امروز نیز در شهر حسن آباد این موضوع دوباره تکرار شد و بعضی از دانش آموزان جهت ارسال پاسخ سوالات با مشکل مواجه شدند.

از مسئولان مخابرات می خواهیم که در این ایام که همه دانش آموزان پایه های مختلف در حال برگزاری امتحانات به صورت غیر حضوری هستند از تعمیر و دستکاری دیش ها و دکل های مخابراتی خودداری کنند.

از مسئولان آموزش و پرورش نیز می خواهیم که این موضوع را با مسئولان مخابرات شهرستان اصفهان مطرح کنند تا مشکلی برای دانش آموزان پیش نیاید.

یکی دیگر از والدین در این خصوص گفت: در شرایط عادی در منطقه جرقویه علیا سرعت اینترنت ضعیف بوده و است حال اگر در حین برگزاری امتحانات اقدام به تعمیر و دستکاری دیش ها و خطوط ارتباطی کنند مشکلات زیادی برای خانواده ها و دانش آموزان به وجود می اید.

فرد دیگری در ادامه افزود: در هفته گذشته چون سرعت نت در منطقه پایین بود یک دیش به دکل اضافه کردند و به جای اینکه سرعت نت افزایش یابد در این هفته خیلی کمتر شده است و دانش آموزان با مشکل مواجه می شوند مخابرات که تمام هزینه ها را از مردم می گیرند و درآمدی خوبی هم دارد حداقل کاری انجام دهد که بهتر از گذشته شود نه اینکه بدتر شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.