سرویس: غیر تولیدی 15:54 - چهارشنبه 03 دی 1399

افتتاح ۱۰ مرکز نیکوکاری جدید در استان اصفهان

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان گفت: در ایام ولادت با سعادت حضرت زینب (س) ۱۰ مرکز نیکوکاری جدید در استان اصفهان افتتاح شد.

به گزارش اصفهان شرق؛‌ به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد اصفهان، عباسعلی زارعان با تأکید بر جایگاه ویژه مراکز نیکوکاری در برنامه‌های مشارکت مردمی این نهاد اظهار داشت: در ایام ولادت با سعادت حضرت زینب (س) ۱۰ مرکز نیکوکاری جدید در استان اصفهان افتتاح شد.

 قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان افزود: این مراکز در شهرستان‎های سمیرم، گلپایگان، خوانسار، خمینی‌شهر و منطقه ۴ اصفهان، مشغول جمع‎‌آوری کمک‌های نیکوکاران و توزیع آن‌ها به نیازمندان در محدوده فعالیت خود هستند.

 وی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری با محوریت معتمدان محلی و با نظارت و راهبری کمیته امداد اصفهان تشکیل می‌شوند گفت: تاکنون ۳۴۷ مرکز نیکوکاری در نقاط مختلف استان اصفهان راه‌اندازی شده است.

 زارعان تمرکززدایی از ارائه خدمات حمایتی و ایجاد بستری مناسب برای شناسایی، حمایت و توانمندسازی نیازمندان را از جمله مهم‌ترین اهداف این نهاد از گسترش این مراکز عنوان کرد و خاطرنشان کرد: علاوه بر این می‌توان با کمک به رشد مراکز تخصصی خیریه که بر حوزه‌هایی مانند اشتغال، آموزش و بهداشت و درمان تمرکز می‌کنند به هدایت صحیح و افزایش بهره‌وری منابع موجود در عرصه خیر و احسان کمک کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.