سرویس: غیر تولیدی 15:17 - چهارشنبه 03 دی 1399

جهاد اسلامی:

شهید سلیمانی عامل ارتقای تمام گروه‌های مقاومت در منطقه بود

عضو ارشد جهاد اسلامی فلسطین، سردار «قاسم سلیمانی» را عامل ارتقای تمام گروه‌های مقاومت در منطقه از لبنان تا فلسطین خواند و بر ادامه راه وی در محور مقاومت تأکید کرد.

به گزارش اصفهان شرق؛‌ «خالد البطش» عضو ارشد جهاد اسلامی فلسطین اظهار داشت، شهید «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران عامل ارتقای تمام گروه‌های مقاومت از جمله «سرایاالقدس»، گردان‌های «القسام»، گردان‌های «شهدای الاقصی»، «ابوعلی مصطفی»، «الویه الناصر»، حزب‌الله و تمام شاخه‌های گروه‌های مقاومت در منطقه بود.

بر اساس گزارش گروه اطلاع‌رسانی «الاعلام الحربی» شاخه فلسطین، بطش افزود: می‌دانیم که این مرد –شهید سلیمانی- مهندس محور مقاومت بود و آمریکایی‌ها پس از آنکه تأثیر زیادش بر میدان‌های مقابله با دشمن صهیونیستی-آمریکایی و حمایت از مقاومت فلسطین را دیدند به میزان اهمیت وی پی بردند.

وی در ادامه گفت، شهادت سلیمانی بر روحیه مردم تأثیر می‌گذارد اما بر مقاومت تأثیری ندارد. سلیمانی و دیگر سران مقاومت در لبنان و فلسطین عناصر سازنده محور مقاومت هستند و مسیر و روش آنها ادامه دارد؛ «فرماندهان را از دست می‌دهیم اما راه را نمی‌بندیم».

البطش در اشاره به تهدیدهای رژیم صهیونیستی هم گفت، مقاومت در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی دست بسته نخواهد نشست و اگر دشمن صهیونیستی دست به ترور سران مقاومت بزند پاسخ آن را خواهد دید همانطورکه این اتفاق پس از ترور شهید «بهاء ابوالعطاء» فرمانده ارشد جهاد اسلامی رخ داد.

وی سپس ضمن انتقاد از بازگشت روابط امنیتی رام‌الله با رژیم صهیونیستی گفت، تکیه کردن بر روی دولت جدید آمریکا آینده‌ای ندارد و دولت «جو بایدن» نیز مانند دولت «دونالد ترامپ» به نفع رژیم اسرائیل کار می‌کند.

البطش در ادامه افزود، مقاومت در تمامی انواع مردمی و مسلح آن در میدان حاضر است و علیرغم کمی امکانات و سختی‌های کنونی بر اصول ثابت خود تأکید دارد.

وی سپس خواستار تحرکات مردمی و برگزاری تظاهرات در مخالفت با شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی و تمامی پروژه‌های یهودی‌سازی شد.

این عضو جهاد اسلامی، عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را به وارد کردن خنجر مسموم به پشت ملت فلسطین و شانه‌خالی کردن از پروژه آزادسازی قدس و مقدسات اسلامی و مسیحی تشبیه کرد و خوستار پایان هرگونه رابطه‌ای با دشمن صهیونیستی شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.