سرویس: اخبار شهرستان 17:13 - سه شنبه 02 دی 1399

آیین تکریم و معارفه رییس دادگاه عمومی بخش بن رود

آیین تکریم و معارفه رییس دادگاه  عمومی بخش بن رود باحضور مسئولان استانی و محلی  با رعایت مقررات وپروتکل های بهداشتی در سالن اجتماعت کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان شهر ورزنه برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ آیین تکریم و معارفه رییس دادگاه  عمومی بخش بن رود باحضور مسئولان استانی و محلی  با رعایت مقررات وپروتکل های بهداشتی در سالن اجتماعت کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان شهر ورزنه برگزار شد.

سیدرضا سجودی معاون قضایی رییس کل دادگستری استان اصفهان در مراسم تودیع ومعارفه با اشاره به سیاست های دستگاه قضایی مطابق با بیانیه گام دوم انقلاب گفت: در طول تاریخ بیش از 40 ساله انقلاب شکوهمند اسلامی که با فراز و نشیب های فراوان همراه بود، همواره سعی شده است اجرای عدالت اسلامی که مستند به احکام فقه شیعه و دغدغه اصلی مردم نیز در پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، به درستی تحقق یابد.

وی افزود: در فرایند تثبیت جامعه پردازی پس از ثبات اجتماعی و انتظام ناشی از جامعه سازی در طول سال های پس از انقلاب، سه اولویت انسان سازی، نموداری شرایط جامعه نمونه اسلامی و در نهایت حرکت به سوی تعالی از طریق تبلور جامعه عادل و برخوردار از عدالت مد نظر می باشد، که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در بیانیه مذکور و سایر تذکرات معظم له به فراخور حال به صورت خاص به آن ها پرداخته اند.

ایشان یادآور شد: در دوره کنونی که با رویکرد تحقق مراحل «جامعه پردازی» گام برداشته می شود اجرای دقیق و صحیح عدالت قضایی در دوره تحول بدون همکاری و همیاری و تدبیر مسؤولان و مشارکت جدی اقشار مختلف مردم در تمامی حوزه های اجتماعی میسر و محقق نخواهد شد.

معاون منابع انسانی دادگستری کل استان همچنین با تأکید به امر پیشگیری از وقوع جرم خاطرنشان ساخت: یکی از مصادیق این راهبرد آشنایی و توجه به تکنیک های پیشگیری است که وجوه مختلفی را شامل می شود و تنها مختص قوه قضاییه نیست و ضروریست تمامی اقشار جامعه در آن مشارکت فعال و اثربخش داشته باشند تا شاهد بهبود وضعیت در حوزه های مختلف از جمله کاهش آسیب های اجتماعی و ورودی پرونده  به دادسراها، محاکم و مراجع قضایی باشیم.

در پایان این مراسم از خدمات 36ماهه مهرزاد هوشمندی رییس حوزه قضایی بخش بن رود تقدیر و با اعطای حکمی از سوی رییس محترم قوه قضاییه محمدسجاد شاسنایی به عنوان رییس جدید حوزه قضایی بخش بن رود معرفی شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.