اصفهان شرق

مراسم تجلیل از حافظان سلامت محله محور شهر ورزنه/ تصاویر

کدخبر: 207744
1399/10/01 در ساعت 13:40

به گزارش اصفهان شرق؛ مراسم تجلیل از تعداد 85 نفر خواهر وبرادر بسیجیان بخش بن رود وشهر ورزنه وحافظان سلامت محله محور برگزار شد.

حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در آیین تجلیل از بسیجیان پایگاه های شهر و روستای بخش بن رود، با بیان اینکه ما باید خود را خدمتگزار این مردم بدانیم، خاطرنشان کرد: ما هرچه داریم به برکت خون شهدا، فداکاری ایثارگران و حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف حمایت از نظام است و این مردم شایسته بهترین خدمات هستند.

فرماندار اصفهان افزود: مردم صبور و سختکوش شهر ورزنه با همکاری و همراهی مسئولان همواره توانسته اند زمینه رشد و پیشرفت این منطقه را فراهم سازند که انشاء ا… در آینده شاهد رشد و توسعه بیشتر آن در عرصه های گوناگون باشیم.

وی با اشاره به امنیت و آرامش حاکم بر کشور، عنوان کرد: علیرغم تحریم ها و فشارهای اقتصادی موجود، خوشبختانه کشور ما با تأسی از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تلاش شبانه روزی بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی و همکاری و همراهی خوب مردم همیشه در صحنه به عنوان جزیره ای امن در بین کشورهای منطقه است.

فرماندار اصفهان: اجرای طرح حافظان سلامت، تأثیر بسزایی در پیشگیری و کاهش آمار مبتلایان به بیماری کرونا داشته است

سیستانی با اشاره به نقش آفرینی های بسیج در عرصه های مختلف کشور، عنوان کرد: مقاومت در برابر توطئه های شوم دشمنان و حضور فعال بسیجیان در عرصه های گوناگون داخلی و خارجی بسیار قابل تقدیر است.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه طرح حافظان سلامت با تکیه بر ظرفیت خوب بسیج و سپاه مبتنی بر فعالیت در محله ها تشکیل شده و در مقیاس ملی در حال اجراست، تصریح کرد: حضور فعال حافظان سلامت در محله ها با هدف ارائه خدمات مطلوب به مردم، بستر لازم را برای تحقق مأموریت های محوله در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی، فراهم می سازد.

درپایان با حضور فرماندار اصفهان ،فرمانده ناحیه امام علی وجمعی از مسئولان استانی ومحلی از تعداد 85 نفر ازبسیجیان خواهر وبرادر تجلیل به عمل آمد.