سرویس: اخبار شهرستان 13:40 - دوشنبه 01 دی 1399

مراسم تجلیل از حافظان سلامت محله محور شهر ورزنه/ تصاویر

مراسم تجلیل از تعداد 85 نفر خواهر وبرادر بسیجیان بخش بن رود وشهر ورزنه وحافظان سلامت محله محور برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ مراسم تجلیل از تعداد 85 نفر خواهر وبرادر بسیجیان بخش بن رود وشهر ورزنه وحافظان سلامت محله محور برگزار شد.

حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در آیین تجلیل از بسیجیان پایگاه های شهر و روستای بخش بن رود، با بیان اینکه ما باید خود را خدمتگزار این مردم بدانیم، خاطرنشان کرد: ما هرچه داریم به برکت خون شهدا، فداکاری ایثارگران و حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف حمایت از نظام است و این مردم شایسته بهترین خدمات هستند.

فرماندار اصفهان افزود: مردم صبور و سختکوش شهر ورزنه با همکاری و همراهی مسئولان همواره توانسته اند زمینه رشد و پیشرفت این منطقه را فراهم سازند که انشاء ا… در آینده شاهد رشد و توسعه بیشتر آن در عرصه های گوناگون باشیم.

وی با اشاره به امنیت و آرامش حاکم بر کشور، عنوان کرد: علیرغم تحریم ها و فشارهای اقتصادی موجود، خوشبختانه کشور ما با تأسی از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تلاش شبانه روزی بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی و همکاری و همراهی خوب مردم همیشه در صحنه به عنوان جزیره ای امن در بین کشورهای منطقه است.

فرماندار اصفهان: اجرای طرح حافظان سلامت، تأثیر بسزایی در پیشگیری و کاهش آمار مبتلایان به بیماری کرونا داشته است

سیستانی با اشاره به نقش آفرینی های بسیج در عرصه های مختلف کشور، عنوان کرد: مقاومت در برابر توطئه های شوم دشمنان و حضور فعال بسیجیان در عرصه های گوناگون داخلی و خارجی بسیار قابل تقدیر است.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه طرح حافظان سلامت با تکیه بر ظرفیت خوب بسیج و سپاه مبتنی بر فعالیت در محله ها تشکیل شده و در مقیاس ملی در حال اجراست، تصریح کرد: حضور فعال حافظان سلامت در محله ها با هدف ارائه خدمات مطلوب به مردم، بستر لازم را برای تحقق مأموریت های محوله در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی، فراهم می سازد.

درپایان با حضور فرماندار اصفهان ،فرمانده ناحیه امام علی وجمعی از مسئولان استانی ومحلی از تعداد 85 نفر ازبسیجیان خواهر وبرادر تجلیل به عمل آمد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.