سرویس: تولیدی » خبر پوششی 09:53 - دوشنبه 19 خرداد 1393

در بازدید مدیر کل راه و شهرسازی یزد به ورزنه مطرح شد:

تامین مالی عامل اصلی در تکمیل مسیر نودشن به یزد می باشد

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: بهره برداری از حدود 35 کیلومتر میسر چنانچه منابع مالی آن تامین شود قطعا 2یا3 سال طول خواهد کشید و امیدواریم که مسئولین دو استان پیگیریهای لازم را انجام داده تا منابع مالی آن برای این پروژه تامین گردد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد، مدیرکل راه و شهر سازی استان اصفهان، دکتر کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین محلی بخش بن رود از محور مواصلاتی شهر ورزنه به ندوشن و قلعه خرگوشی دیدن کردند.

مهندس رضائی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در محور مواصلاتی ورزنه به ندوشن یزد اعلام کرد: طول حوزه این مسیر در استان یزد حدود 55کیلومتر می باشد که حدود 20 کیلومتر آن زیر سازی شده و به زودی پیمانکاری جهت آسفالت این پروژه معرفی خواهد شد.

وی در صورت تامین منابع مالی جهت تکمیل 35 کیلومتر باقی مانده خبر داد و افزود: بهره برداری از حدود 35 کیلومتر میسر چنانچه منابع مالی آن تامین شود قطعا 2یا3 سال طول خواهد کشید و امیدواریم که مسئولین دو استان پیگیریهای لازم را انجام داده تا منابع مالی آن برای این پروژه تامین گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد به پیگیری های دکتر کامران در این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: با پیگیریهای انجام شده توسط دکتر کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال برای عملیات آسفالت سطح اول 20کیلومتر از مسیر ورزنه به ندوشن که زیرسازی آن تکمیل شده است تامین اعتبار گردیده است.

Vater-Mark1
مهندس محمود زاده مدیرکل راه و شهر سازی استان اصفهان در ادامه جهت 35 کیلومتر راه استحفاضی که در استان اصفهان قرار دارد گفت: لایه اول این محور انجام شده است و تا زمانی که این محور کاملا به بهره برداری نرسد عملا روکش کردن سودی ندارد.

دکترکامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در بازدید میدانی ضمن تقدیر و تشکر از دو مدیر استان اصفهان و یزد بیان داشت: با توجه به اینکه این مسیر 70 کیلومتر راه اصفهان به یزد را نزدیکتر می کند امیدواریم با پیگیری مستمر دو استان بتوان برای 35 کیلومتر باقی مانده تامین اعتبار نمود و پروژه را به سرانجام رساند.

Vater-Mark2

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.