سرویس: غیر تولیدی 09:02 - سه شنبه 25 آذر 1399

حضور قابل توجه نمایندگان اصفهانی در لیست منظم‌ترین‌های مجلس

دفتر هیأت رئیسه مجلس اسامی نمایندگان مجلس که بیشترین مشارکت در رأی‌گیری‌های جلسات علنی مجلس و منظم‌ترین حضور در جلسات علنی و کمیسیون‌های مجلس را داشته‌اند، اعلام کرد که در این اسامی حضور نمایندگان اصفهان قابل توجه است.

به گزارش اصفهان شرق؛ دفتر هیأت رئیسه مجلس اسامی ۱۱ نفر از نمایندگان مجلس که بیشترین مشارکت در رأی‌گیری‌های جلسات علنی مجلس را داشته‌اند، اعلام و از آن‌ها تقدیر کرد.

در این لیست اسامی، نام دو نماینده از استان اصفهان یعنی سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی‌شهر به چشم می‌خورد.

دفتر هیأت رئیسه مجلس همچنین اسامی ۱۰ نفر از نمایندگان مجلس که منظم‌ترین حضور در جلسات علنی و کمیسیون‌های مجلس را داشته‌اند اعلام کرد که در این اسامی نیز سه نماینده استان اصفهان یعنی سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان، حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان و الهام آزاد نماینده مردم نایین و خور و بیابانک، حضور داشتند.

حضور اسامی نمایندگان اصفهانی در این دو لیست دور از انتظار نبوده زیرا در سه ماهه نخست اجلاسیه اول دوره یازدهم مجلس نیز نمایندگان استان اصفهان از فعال‌ترین نمایندگان مجلس بودند.

در سه ماهه نخست اجلاسیه اول دوره یازدهم مجلس هم نام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در میان اسامی نمایندگان دارای منظم ترین حضور در جلسات علنی و کمیسیون‌ها و همچنین به همراه محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی‌شهر، در لیست نمایندگان دارای بیشترین مشارکت در رأی گیری‌های صحن علنی مجلس به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.