سرویس: غیر تولیدی 08:32 - سه شنبه 25 آذر 1399

قالیباف درگذشت علی اصغر زارعی و محمدرضا نجفی را تسلیت گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز نشست علنی امروز مجلس درگذشت علی اصغر زارعی نماینده دوره نهم و محمدرضا نجفی نماینده دوره دهم مجلس را تسلیت گفت.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 25 آذر ماه 99)، گفت: مطلع شدیم که ابوی عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان به رحمت خدا رفتند، که خدمت این نماینده محترم و خانواده ایشان عرض تسلیت داریم و برای آن مرحوم هم طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر را از خداوند بزرگ خواهانیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین در هفته گذشته دو نفر از نمایندگان ادوار مجلس که هر دو از رزمندگان دوران دفاع مقدس بودند (علی اصغر زارعی نماینده دوره نهم و محمدرضا نجفی نماینده مردم دهم مجلس) به رحمت ایزدی پیوستند.

وی افزود: علی اصغر زارعی انصافا از چهره‌های مبارز، رزمنده و از ابتدای جنگ تا انتها به عنوان چهره‌های انقلابی ما مشغول خدمت بود و ما این رزمنده و جانباز عزیز را در هفته گذشته از دست دادیم که درگذشت ایشان را تسلیت عرض می‌کنیم.

قالیباف خاطرنشان کرد: همچنین محمدرضا نجفی از نمایندگان خوب ما بود، ایشان همه سابقه جبهه و جانبازی داشت و از نیروهای بااخلاق مجلس دوره دهم بودند که درگذشت این نماینده مجلس را هم به خانواده محترم‌شان تسلیت عرض می‌کنیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.