اصفهان شرق

منتخب هرند – پیکان- جرقویه تیمهای فینالیست لیگ فوتسال

کدخبر: 20749
1393/03/18 در ساعت 08:40

به گزارش اصفهان شرق به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی هیات فوتبال شهرستان اصفهان دیدار های برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ فوتسال شهرستان اصفهان روز گذشته برگزار گردید . ابتدا و در شهر نیک آباد دو تیم گسترش جرقویه و دهیاری منشیان به مصاف هم رفتند در این دیدار گسترش جرقویه که مسابقه دور رفت را از آن خود کرده بود توانست با نتیجه 7 به 3 تیم دهیاری منشیان را از پیش رو بردارد و در پایان دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 13 -8 گام به مرحله فینال این مسابقات گذاشت .

harand2

در دیگر دیدار این مرحله دو تیم اصفهان پرده بن رود و منتخب هرند در دیداری حساس و نفس گیر به مصاف هم رفتند دیدار رفت این دو تیم 2 – 2 در شهر هرند به پایان رسیده بود در این دیدار حساس که با حضور رضا دهقان ریئس هیات فوتبال شهرستان اصفهان و جعفر جعفری دبیر این هیات برگزار گردید ابتدا تیم اصفهان پرده با دو گل پیش افتاد که در دقایق پایانی نیمه اول این مسابقه تیم هرند دو گل خورده را جبران و دو تیم نیمه اول را با تساوی به پایان رساندند . در نیمه دوم این تیم هرند بود که از ضد حملات خود بهتر استفاده کرد و با زدن دو گل دیگر برتری را از آن خود کرد تک گل اصفهان پرده نیز در این نیمه نتوانست جلوی شکست این تیم را بگیرد و این مسابقه در نهایت با نتیجه 4 به 3 به نفع تیم منتخب هرند به پایان رسید و تیم منتخب هرند در پایان دو دیدار رفت و برگشت توانست با نتیجه 6 به 5 گام به دیدار فینال این مسابقات بگذارد . همچنین در این دیدار آقایان حبیب اله شفیعی وابولفضل باقری مسولین واحد های مسابقات و پیشکسوتان هیات فوتبال شهرستان اصفهان و آقایان سیف اله کبیریان و حمید شجاعی روسای هیات های فوتبال بخشهای جلگه و بن رود و امین اله سلطانی ریئس هیات روستایی بخش جلگه نیز حضور داشتند .

این دیدار با حضور تماشاگران زیادی که از شهرهای ورزنه و هرند خود را به سالن مسابقه رسانده بودند برگزار گردید .

002

دو تیم راه یافته به دیدار نهایی در مرحله گروهی دو بار به مصاف هم رفتند که در دور رفت گسترش توانست در هرند تیم منتخب هرند را مغلوب نماید و در دیدار برگشت تیم منتخب هرند توانست در سالن روستای پیکان از صد این تیم بگذرد زمان دیدار فینال این مسابقات بعد از جلسه سرپرستان این دو تیم که در روز شنبه 93/3/17 ساعت 18/30 در هیات فوتبال شهرستان اصفهان برگزار می گردد مشخص خواهد شد .