اصفهان شرق

شهرک‌های صنعتی در شرق اصفهان گسترش می‌یابد

کدخبر: 207460
1399/09/24 در ساعت 09:11

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، حسن قاضی‌عسگر امروز در حاشیه سومین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اظهار کرد: مقرر شد پس از بازدید با حضور استاندار و رئیس مدیریت و برنامه‌ریزی استان برنامه گسترش شهرک‌ها را در این مناطق عملیاتی کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان اظهار داشت: صنایع فولادی باید به شرق اصفهان هدایت شوند زیرا ظرفیت بیشتری در این منطقه حاکم است که امیدواریم این برنامه‌ها عملیاتی شود.

وی گفت: ایجاد گروه کاری نوآوری برای معادن و صنایع معدنی بود که نقاط قوت این گروه کاری مطرح و مصوب شد که امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم از خدمات دانشگاهیان در حوزه معادن و صنایع معدنی بیشتر استفاده کنیم.

قاضی‌عسگر بیان کرد: همچنین در جلسه امروز گزارشی از مسائل و مشکلات در واگذاری وام‌های اشتغال روستایی ارائه شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان ادامه داد: مواردی از مسائل برطرف و مقرر شد بر اساس اولویت‌های مشخص و تعریف شده وام‌های توسعه اشتغال روستایی واگذار و بانک‌ها در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشند.

وی در پایان بیان کرد: در این راستا اگر فرد وام گیرنده از برنامه‌های تدوین شده دچار انحراف است هماهنگی‌های بیشتری اعمال شود.

انتهای پیام/