سرویس: غیر تولیدی 08:11 - دوشنبه 24 آذر 1399

آغاز دوباره فعالیت‌ باشگاه‌های ورزشی اصفهان/ شناسایی ۱۵ باشگاه متخلف

رئیس هیأت پزشکی ورزشی اصفهان گفت: طی سه هفته گذشته روی حدود ۷۰ درصد از اماکن ورزشی به صورت گشت‌زنی نظارت شد که در این بین ۱۵ باشگاه متخلف شناسایی شدند.

به گزارش اصفهان شرق؛ احمد باقری‌مقدم پیرامون آخرین شرایط فعالیت باشگاه‌ها و امکان ورزشی اظهار داشت: با توجه به کاهش آمار کرونا در سطح استان و همچنین با پیگیری فدراسیون پزشکی ورزشی و وزارت ورزش و جوانان، ورزش‌های باشگاهی و باشگاه‌های ورزشی از گروه سوم مشاغل شغلی به گروه دو منتقل شد.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان ادامه داد: با تغییر وضعیت گروه‌های شغلی باشگاه‌ها و رشته‌های ورزشی شاهد تعطیلی کمتری خواهیم بود؛ از ابتدای هفته گذشته باشگاه‌ها مجوز فعالیت گرفتند و همچنین محدودیت ساعت فعالیت آنان نیز برداشته شد و از همین رو شاهد جنب و جوش در باشگاه‌ها و همچنین رشته‌های ورزشی هستیم.

وی، با اشاره به نظارت دقیق بر روی عملکرد باشگاه‌ها تشریح کرد: از اماکن ورزشی به صورت منظم و دقیق بازدید به عمل آورده و این موضوع با جدیت ادامه‌دار خواهد بود، باشگاه‌های متخلف به مراجع ذی صلاح جهت برخورد معرفی خواهند شد و از باشگاه‌هایی که در راستای اجرای پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها کوشا بودند تقدیر خواهد شد.

باقری‌مقدم اضافه کرد: طی سه هفته گذشته بر روی حدود ۷۰ درصد از اماکن ورزشی به صورت گشت‌زنی نظارت شد که در این بین ۱۵ باشگاه متخلف شناسایی شدند، از بین این ۱۵ باشگاه، ۱۲ باشگاه جهت پلمب به مراجع ذی‌صلاح معرفی شدند و همچنین از ۳ باشگاه دیگر نیز تعهد گرفته شد.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان تصریح کرد: از زمان تأسیس ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، فعالیت‌های خوبی با مرکزیت تهران و همچنین هیأت‌های شهرستان صورت گرفت، از زمانی که تصمیم‌گیری‌ها جهت مقابله با کرونا به صورت استانی شد عملا ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش غیر فعال شد، ستاد مبارزه با کرونا اصفهان نیز هیچ استعلامی از هیأت پزشکی ورزشی و یا اداره کل ورزش و جوانان در خصوص شرایط ورزشی و باشگاه‌ها اخذ نمی‌کرد؛ سرانجام با پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان اخیرا در این زمینه، همکاری استانداری با اداره کل ورزش و جوانان و هیأت پزشکی ورزشی افزایش یافته است.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.