سرویس: اخبار شهرستان 10:48 - شنبه 22 آذر 1399

در جلسه ای با حضور کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان؛

رئیس جدید آموزش و پرورش جرقویه علیا معرفی شد

در این جلسه آقای غلامرضا منصوری به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش جرقویه علیا معرفی و از خدمات آقای عباس تیموریان تقدیر شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ منصوری در گفتگویی با خبرنگار  ما در خصوص بیوگرافی خود چنین گفت: بنده دارای 28 سال سابقه کاری در رشته آموزش ابتدایی با مدرک کارشناسی و در پست های آموزگاری، معلم راهنما روستایی، عضو گروه های آموزشی ابتدایی، مدرس ضمن خدمت و معاونت آموزشی عمومی بودم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص اولویت آموزش از طریق مجازی یا حضوری  گفت: تاثیری کلاس های حضوری دراموزش دانش آموزان دارد هیج وقت آموزش مجازی نخواهد داشت و علاوه بر این موضوع با توجه به پایین بودن سرعت اینترنت  در منطقه و وضعیت اقتصادی  خانواده ها آموزش مجازی مشکلات زیادی را برای خانواده ها ایجاد کرده است ولی الحمد الله خانواده ها و دانش آموزان تا حد امکان در فضای مجازی شرکت کرده اند و آموزش رها نشده است  و امیدواریم با ایجاد وضعیت سفید در منطقه و تصمیم ستاد مبارزه با بیماری کرونا  دوباره کلاس ها به صورت حضوری برگزار شود.

رئیس جدید آموزش و پرورش جرقویه با توجه به اهمیت برنامه ریزی در کار افزود: هر انسانی بدون برنامه ریزی به روزمرگی دچار می شود و فرصت ها را از دست می دهد لذا فردی که برنامه ریزی می کند می تواند از فرصت به خوبی استفاده کند و شاهد کسب موفقیت باشد.

وی با اشاره به برنامه های کاری خود، تاکید کرد: در حوزه آموزشی با اجرای هرچه بهتر طرح های کشف و پرورش خلاقیت مانند؛ طرح جابر در مقطع ابتدایی و همیاری مثل طرح همیار معلم، آموزش های مختلف مهارت های فردی و اجتماعی به دانش آموزان و در حوزه پرورشی براقامه نماز، قرآن آموزی و مباحث مربوط به مهدویت، کتاب و کتاب خوانی، شناخت اهل بیت و عشق به انها، مسابقات فرهنگی هنری، نشست های دانش آموزی و کرسی های آزاد اندیشی، تحرک و فعالیت های جسمی و تربیت بدنی، پرسش مهر می توان برنامه های دقیقی را برای آینده دانش آموزان ارائه کرد.

منصوری در ادامه از تمامی فرهنگیان پیشکسوت و جدیدالورد که با مشکلات موجود کلاس ها را به صورت آنلاین در فضای مجازی تشکیل داده اند تقدیر و برای همه آرزوی موفقیت و پیروزی کرد.

رئیس آموزش پرورش جرقویه علیا خاطرنشان کرد: امید آن دارم تا با همکاری و تعامل بتوان به سوی آینده ای بهتر و جامعه ای موفق حرکت کنیم و شاهد موفقیت های روزافزون باشیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.