سرویس: اجتماعی 16:16 - یکشنبه 16 آذر 1399

جزئیات دو نامه رئیس سازمان نظام پزشکی به نمکی

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، در دو نامه جداگانه به وزیر بهداشت، دو درخواست را مطرح کرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمدرضا ظفرقندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی در نامه ای خطاب به سعید نمکی وزیر بهداشت ضمن اشاره به مصوبه شورای عالی بیمه مبنی بر افزایش گلوبال تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی، گفت: یقیناً واقعیت افزایش هزینه های مراکز درمانی و رشد تورم از ابتدای سال جاری مدنظر و توجه جنابعالی بوده و اشراف دارید که ادامه روند درمانی در شرایط موجود با مشکلات فراوان و جدی مواجه است.

در متن نامه ظفرقندی آمده است: همانطور که استحضار دارید بیش از یک ماه از مصوبه شورای عالی بیمه مورخ ۹۹/۸/۱۱ در مورد افزایش گلوبال تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی که عنایت ویژه و نظر مثبت جنابعالی را همراه داشت می‌گذرد.

یقیناً واقعیت افزایش هزینه‌های مراکز درمانی و رشد تورم از ابتدای سال جاری مدنظر و توجه جنابعالی بوده و اشراف دارید که ادامه روند درمانی در شرایط موجود با مشکلات فراوان و جدی مواجه است، لذا کادر خدوم و فداکار پزشکی کشور مؤکداً انتظار دارند این مصوبه در اسرع وقت در دولت محترم مطرح و اقدام لازم را مبذول فرمایند.

درخواست طرح مصوبه شورای عالی بیمه در هیات دولت

رئیس کل سازمان نظام پزشکی در نامه ای دیگر به وزیر بهداشتٰ، خواستار طرح مصوبه شورای عالی بیمه در هیئت دولت و اجرایی شدن آن در اسرع وقت گردید.

در متن نامه ظفرقندی به نمکی، آمده است: همان‌طور که استحضار دارید بیش از یک ماه از مصوبه شورای عالی بیمه مورخ ۹۹/۰۸/۱۱ در مورد افزایش گلوبال تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی که عنایت ویژه و نظر مثبت جنابعالی را همراه داشت می‌گذرد.

یقیناً واقعیت افزایش هزینه‌های مراکز درمانی و رشد تورم از ابتدای سال جاری مدنظر و توجه جناب عالی بوده و اشراف دارید که ادامه روند درمانی در شرایط موجود با مشکلات فراوان و جدی مواجه است لذا کادر خدوم و فداکار پزشکی کشور موکدا انتظار دارند این مصوبه در اسرع وقت در دولت مطرح و اقدام لازم را مبذول فرمایند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.