سرویس: غیر تولیدی 10:44 - شنبه 15 آذر 1399

روحانی

در ۷ شهرستان قرمز اقدامات فوری صورت گیرد/ اگر واکسن مطمئن کرونا هم آمد باید مراعات‌ها ادامه پیدا کند

رئیس جمهور گفت: اقداماتی که از اوایل آبان ماه صورت گرفت و تاکنون ادامه داشته کار بسیار خوبی بوده و آثار آن را وزرات بهداشت به ما اعلام کرده که مثبت بوده است.

به گزارش اصفهان شرق؛  حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: الحمدالله در سایه این جلسات و مصوبات و جلسات کمیته‌ها، 420 مصوبه در این مدت داشته‌ایم و به 35 دستگاه ابلاغیه صورت گرفته و 85 درصد این مصوبات عملیاتی و اجرایی شده است.

وی افزود:  اقداماتی که از اوایل آبان ماه صورت گرفت و تاکنون ادامه داشته کار بسیار خوبی بوده و آثار آن را وزرات بهداشت به ما اعلام کرده که مثبت بوده است. از کانال400 فوتی به کانال 200 آمده‌ایم و امیدواریم به مرور وضعیت بهتری داشته باشیم.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه در اروپا  با گشایش‌هایی که صورت گرفت دیدید چه وضعی پیدا کردند، اظهار داشت:  اگر در جامعه ما مراعات مورد توجه قرار نگیرد و مردم احساس کنند شرایط عادی شده یک ماه دیگر به شرایط سخت و بد برمی‌گردیم. حتی اگر واکسن مطمئن در اختیار ما با دُز مناسب قرار گرفت بازهم باید مراعات هم صورت گیرد.

روحانی با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی استانداران در جلسه امروز گفت:‌ هرجا بیشتر مراعات کنند محدودیت‌ها کمتر خواهد بود. امروز در گزارش ارایه شده 7 شهرستان وضعیت قرمز شدید داشتند و شرایط صعودی دارند و باید حتما برای آن اقدامات فوری و وسیع انجام گیرد. شرایط تهران نارنجی است اما لب مرز است و بررسی‌ها نشان می‌دهد در این شرایط همه نیروها باید تلاش کنند و مقررات به خوبی رعایت شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.