سرویس: تولیدی » مصاحبه تفصیلی 12:54 - شنبه 17 خرداد 1393

خادم الشهدای هسته ای در یادواره ی شهر سجزی گفت:

دینداران واقعی سیاست مدارانی سالم هستند

خادم الشهدای هسته ای گفت: با روی آوردن به دین از دنیا به دور شویم و سیاست مدارانی سالم باشیم که ریا و دروغ در رفتار آنها جایی ندارد.

فرشاد آزاد خادم الشهدای هسته ای با حضور در یاد واره ی شهدای سجزی در گفتگو با اصفهان شرق، شهدا را معامله کنندگان با دنیا خواند و اظهار داشت.

امروز در کنار خانواده ی شهدا یی بودیم که روحیه ی عظیم اعتقادی آنها سبب شد تا فرهنگ شهادت و ایثار را تا اندازه ای در خود تقویت کردند که روحیه ی شهادت سنبلی برای جوانان شود.

وی با اشاره به توجه مقام معظم رهبری به مقوله شهادت، ایثار و جوانگرایی به ادامه دادن راه شهدای 8 سال دفاع مقدس پرداخت و با تاکید بر به کارگیری تجربیات اعتقادی شهدا افزود: در 8 سال دفاع مقدس ما در مقابل ارتشی ایستادیم که کشورهایی با پیشرفته ترین سلاح ها پشت سرشان حمایت می کردند ولی جوانان ما با سلاح ایمان و اعتقاد قلبی دشمن را به وحشت انداختند و با حفظ روحیه ایثار و اعتقادات، خرمشهر را آزاد و پیروز صحنه ی دفاع مقدس شدند.

آزاد با توجه به عصر ارتباطات و فضای مجازی و توجه مقام معظم رهبری به اشاعه ی فرهنگی تصریح نمود: دشمن به این یقین رسیده است که با حمله نظامی به ایران، گورستان خود را در کشور سبب می سازد. دشمن به واسطه ی ایمان جوانان توان مقابله نظامی با ایران را نخواهد داشت زیرا به فرموده آقا ما به روز با دشمن می جنگیم و امروز سلاح ما ایمان است.

Vater-757

وی پا فشاری دشمن مبنی بر حذف انرژی هسته ای ایران را دلیل ضعف دشمن دانست و خاطر نشان کرد: اگر آمریکا بحث حذف انرژی هسته ای ایران را مطرح می کند باید بداند کشورهای دیگر هم می بایست خلع انرژی هسته ای شوند. حال چرا آمریکا به حذف هسته ای کشورهای دیگر مانند آلمان نمی پردازد، زیرا می داند ایران از نظر اعتقادی قوی می باشد و در مسیر ولایت و تعهد به خطوط قرمز رهبر حرکت می کند.

خادم الشهدای هسته ای با تاکید به شعار ما می توانیم افزود: همه می بایست پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنیم و به این امر واقف باشیم که کشور ما به خاطر اثبات شعار ما می توانیم شاهد شهادت دانشمندان هسته ای است و این گزینه های ما در دنیا است که عقب نمی کشیم.

وی به جنگ نرم دشمن و نفوذ در فضای مجازی به توانمند شدن جوانان از نظر اعتقادی در مقابله با هجمه ها اشاره و خاطر نشان کرد:
هجوم فرقه های غیرمذهبی و نفوذ در فضای مجازی در این زمان بیش از بیش مطرح می شود و جوانان کشور می بایست توان مقابله با محتوای مجازی دشمن در عصر جدید ارتباطات را داشته باشند تا بتوان پایگاه توانمند شیعه را راه اندازی و در جهان نمونه باشند.

ازاد با اشاره به برخی کج روی های دشمن در فضای مجازی گفت: هشدار من به جوانان، دور شدن از سایت هایی با محتوای غیر دینی می باشد زیرا تخریب جوانان به واسطه ی نگاه و رصد در این سایت ها ایجاد می شود و لیکن می بایست جوانان با روی آوردن به پایگاه ههای دینی، دین را به روز و صحیح نشان دهند.

آزاد ، دین داران را سیاست مداران سالم خواند و گفت: با روی آوردن به دین از دنیا به دور شویم و سیاست مدارانی سالم باشیم که ریا و دروغ در رفتار آنها جایی ندارد.

فرشاد آزاد در پایان جوانان را به مرور خاطرات شهدا فرا خواند و تصریح نمود: به جوانان توصیه ای می کنم که خاطرات و وصیت نامه ی شهدا را مرور کنند تا بدانند شهدا از زندگی راحت خود به سبب مولا و رهبر گذشتند و در بدترین شرایط برای دفاع از کشور و برای رسیدن به آرمان های اسلامی حرکت کردند و امروز ما خادمان شهدایی هستیم که جاودان مانده اند.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.