سرویس: غیر تولیدی 10:29 - شنبه 15 آذر 1399

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران:

حادثه گازگرفتگی در محله گلاب‌دره جان دو نفر را گرفت

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع حادثه مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در یک منزل مسکونی در منطقه گلابدره و فوت دو نفر به دلیل این حادثه خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ جلال ملکی درباره این حادثه گفت: ساعت ۱:۵۷ بامداد امروز از طریق سامانه ۱۲۵ یک مورد گاز گرفتگی در محله گلاب دره باغ شاطر به نیروهای آتش‌نشانی اعلام و سریعاً یک ایستگاه طی ۳ دقیقه به محل حادثه اعزام شده است.

وی با اشاره به گاز گرفتگی دو خانم در منزل مسکونی گفت: این ساختمان سه طبقه بوده که یکی از همسایگان طبقه بالایی متوجه حادثه گازگرفتگی در این ساختمان شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: متاسفانه دو نفر از ساکنین طبقه همکف این ساختمان به دلیل استفاده طولانی مدت از آبگرمکن، استفاده همزمان از شومینه همچنین نامناسب بودن دودکش ها دچار حادثه گازگرفتگی شده و جان خود را از دست داده‌اند.

ملکی تصریح کرد: متاسفانه هر دو نفر جان خود را به دلیل استفاده همزمان دو وسیله گرمایشی و بسته بودن پنجره ها جان خود را از دست دادند.

وی تاکید کرد: هموطنان دقت داشته باشند که دودکش وسایل گرمایشی باید ورق سفید گالوانیزه باشد و هر وسیله گرمایشی نیاز به یک دودکش مجزا دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.