اصفهان شرق

آهنگ امنیت با دو بانده کردن جاده هرند- کوهپایه در جاده مرگ بصدا درآمد

کدخبر: 20681
1393/03/17 در ساعت 09:00

مهندس شهبازی شهردارهرند در گفت وگو با مرادی هرندی خبرنگار اصفهان شرق با اشاره به اينكه خواسته اکثریت مردم شهر هرند از چندین سال گذشته مبنی بر دو بانده شدن محور هرند به کوهپایه بوده است، گفت: محور هرند به کوهپایه یکی از محورهای خطرناک و حادثه‌ خیز استان اصفهان است که متاسفانه در برخی از اوقات حادثه‌های جانی و ناخوشایندی در این محور اتفاق می‌افتد که بازتاب فرا منطقه‌ای پیدا می‌کند و باید در رابطه با آن سرعت عمل به خرج داد.

. مهندس شهبازی با بیان اینکه اجرای زیرسازی 6کیلومتراز باند دوم جاده هرند به کوهپایه با توجه به گذشت 4ماه از آغاز آن از لحاظ کیفیت و سرعت پیشرفت چشمگیر ی داشته است اظهار داشت: در سال گذشته اجرای این پروژه در اولويت طرح‌هاي شهرداری هرند قرار گرفته و اين پروژه هم اکنون75درصد پيشرفت فيزيكي داشته و اميد است تا پایان خرداد ماه سال جاری زیرسازی به اتمام برسد وعملیات پخش آسفالت توسط اداره راه و شهرسازی آغاز گردد.

Vater-Mark555

شهردار هرند در خصوص مشخصات فنی پروژه گفت: فاز اول زیر سازی دو بانده کردن این جاده باطول 6 کیلومتر و با برآورد اولیه 20 میلیارد ریال در حال اجرا است.

وی در ادامه تصریح کرد: دو بانده كردن این محور علاوه بر كاهش تصادفات رانندگي و جلوگیری از تلفات و خسارات مالی و جانی، باعث امنیت روحی و روانی برای شهروندان و مسافران این محور و منجر به استقبال بيشتر سرمايه گذاران از استقرار در شهرك صنعتي هرند خواهد شد و در توسعه شهر و منطقه مفید خواهد بود وهمچنین باعث تسهیل عبور و مرور و زیباتر نمودن سیمای ظاهری منطقه می شود.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر تصادفات بسیاری در این جاده صورت می‌گیرد، افزود: مسئولان امر باید به این موضوع توجه کنند و در راستای اختصاص اعتبارات لازم به منظور دو‌بانده شدن 12کیلومترباقی مانده این محور اقدامات لازم را انجام دهند.

Vater-Mark444
شهردارهرند در خاتمه شهروندان را به منزله بازوان قدرتمند مدیریت شهری خطاب کرد و افزود: اجرای پروژه های متعدد عمرانی در شهرهرند نوید بخش رونق و توسعه شهر خواهد بود و ما در آینده نزدیک در سایه تلاش کارکنان شهرداری و همکاری و همیاری اهالی شهر، هرندی زیبا و توسعه یافته را شاهد و ناظر خواهیم بود.

 

Vater-Mark4444