سرویس: دسته‌بندی نشده 16:52 - جمعه 16 خرداد 1393

امام جمعه شهر هرند:

مسئولین به وعده هایی که می دهند عمل و به مشکلات مردم رسیدگی کنند

امام جمعه شهر هرند در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: مسئولین بدانند که مردم ما هیچ مشکلی جزء در برخی مسائل اقتصادی ندارند، مسئولین می بایست به وعده های که می دهند عمل کنند و به مشکلات مردم رسیدگی داشته باشند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از خبرنگار روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهر هرند: حجت الاسلام سید مهدی اصل حسینی امام جمعه هرند در خطبه‌ اول نماز جمعه امروز شهر هرند طی سخنانی، گفت: هرکس میخواهد از یاران و پیروان امام زمان(عج) شریف باشد باید سعی کند در انجام اعمال خود تقوی داشته باشد. وظیفه همه است که در عصر غیبت امام زمان خود را بشناسند و در راه امام خود که در آینده ظهور خواهد کرد مقدمات را اماده و به فرامین آن بزرگوار توجه داشته باشند و اگر ظلمی یا گناهی انجام شد نسبت به ان بی تفاوت نباشند.

خطیب نماز جمعه هرند با توجه به توجه به برنامه های دینی و ولایت فقیه تصریح نمود: در این عصر و زمان باید نگاه ما در برنامه ها ی دینی به مراجع عظام و ولایت فقیه باشد و ببینیم که چه وظایفی برای ما تعین کرده اند و به انها عمل کنیم. اگر می خواهید پیرو حقیقی حضرت مهدی(عج) باشید نباید به کسی ظلم، و به ظالم کمک کنید و اهل ظلم هم نبوده و توجه کافی به مسائل سیاسی و اقتصادی داشته باشید.

حسینی منتظران واقعی را کسانی عنوان کرد که در بیانات و شنید هایشان به عقل مراجع کنند و اگر از شخص فاسقی حرفی را شنیدند باید در مورد ان تحقیق کنند.

وی با توجه به در پیش بودن جشن های نیمه ماه به نمازگزاران توصیه کرد: در برگزاری جشنها مدح اهل بیت بیشتر گفته شود و از اهنگها و برنامه های که مجاز نیست استفاده نشود چون خود امام زمان هم از این حرکات راضی نیست و شادی واقعی پی بردن به اهداف امام عصر و قدم در راه ان بزرگوار است.

امام جمعه هرند در خطبه دوم خود فرا رسیدن یازدهم شعبان روز ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان را به جوانان تبریک عرض نمود و گفت: یازدهم شعبان روز جوان نامگذاری شده است و پدران و مادران می بایست به جوانان توجه بیشتری داشته باشند.

وی اغاز26 سال رهبری مقام معظم انقلاب را تبریک عرض نمود و اظهار داشت: در این زمینه همه باید شکرکذار باشید که خدا رهبری فرزانه عالم و آگاه و صبور به ما عطا فرموده است و همه باید قدردان زحمات این سید بزرگوار باشیم که اگر اهل اطاعت و ولایت نباشید فردای قیامت باید جواب بدهید.
اصل حسینی در پایان با توجه به مشکلات مردم بخش جلگه از جاده پر خطر هرند به کوهپایه به عنوان مشکل مهم در این زمینه اشاره و متذکر شد: مسئولین بدانند که مردم ما هیچ مشکلی جزء در برخی مسائل اقتصادی ندارند، مسئولین می بایست به وعده های که می دهند عمل کنند و به مشکلات مردم رسیدگی داشته باشند. از مشکلات اختصاصی منطقه جلگه که مسئولین می بایست توجه بیشتر ی کنند جاده پر خطر هرند به کوهپایه است که مسئولین ذیربط باید اقدامات لازم را انجام دهند و در امر ورزش جوانان امکانات بیشتر ی را فراهم نمایند.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.