سرویس: تولیدی » خبر پوششی 16:46 - جمعه 16 خرداد 1393

امام جمعه موقت شهر ورزنه:

مدیریت امام گونه ی مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی را در برابر فتنه ها حفظ نمود

امام جمعه موقت ورزنه با اشاره به سالروز رهبری امام خامنه ای گفت: رهبر فرزانه انقلاب در طول 25سال زعامت و رهبری با مدیریت امام گونه اش انقلاب اسلامی را در برابر فتنه های دشمنان داخلی و خارجی حفظ نمود و مستحکم در برابر قدرت های استکباری ایستادگی کرده است.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه اصفهان شرق: حجت‌الاسلام علیرضا شریفی امام جمعه موقت شهر ورزنه ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه در محل مسجد جامع شهر ورزنه با توصیه به رعایت تقوا و پرهیز از گناهان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهارداشت: ماه شعبان ماه رسول الله صلی الله علیه واله است که پیامبر تا آخرعمر شریفشان به روزه داری در این ماه می پرداختند و همه ائمه معصومین علیهم السلام به آن توصیه نموده اند.

خطیب موقت جمعه ورزنه به اهمیت نماز جمعه پرداخت و گفت: نماز جمعه حج فقرا است و نهاد نماز جمعه از بهترین و ارزشمندترین نهادهایی است که بعد از انقلاب اسلامی شکوفا شده است.

امام جمعه موقت ورزنه در خطبه دوم نمازضمن دعوت به تقوی الهی در ارتباط با مناسبت های دو ماه قمری و شمسی جاری گفت: ولادت بزرگواران در ماه شعبان با قیام عاشورا حضرت اباعبدالله (ع) تناسبی بسیار مهم دارد از امام حسین(ع) که منشاءاین قیام بودند تا حضرت بقیه الله(عج) که  منتقم خون شهدای کربلا می باشند از ویژ گی خاص این ماه شریف می باشد.

وی با اشاره به ولادت علی اکبر و روز جوان گفت: روز میلاد حضرت علی اکبر روز جوان نام گذاری شده است که باید این روز را گرامی بداریم و در همایش جوان و معنویت که در همین خصوص برگزار خواهد شد شرکت و از زندگی این جوان برومند امام حسین(ع) الگو بگیریم.

حجت الاسلام شریفی به رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15خرداد اشاره کرد و اظهار داشت: آغاز نهضت امام با سخنرانی 13خرداد سال 42و دستگیری و تبعید آن بزرگوار انجام شد که احیاء دین خدا و انجام دستوراتی که در قرآن به آن اشاره نموده است ازویژه گی های قیام حضرت امام خمینی در سال  42 می باشد که در آن زمان حکومت پهلوی با قتل عام مردم بی گناه و بی دفاع قم و تهران خواست که این قیام را سرکوب کنداما چون خداوند به این قیام نظر داشت موفق نشدند.

وی به سالروز انتخاب رهبرمعظم انقلاب پرداخت و بیان نمود: رهبری فرزانه انقلاب در طول 25سال زعامت و رهبری که به حق با مدیریت امام گونه اش انقلاب اسلامی را در برابر فتنه های دشمنان داخلی و خارجی حفظ نمود و مستحکم در برابر قدرت های استکباری ایستادگی کرده است که از ویژگی های این بزرگوار زهد در دنیا، دوری از تجملات و زخارف دنیا و بی توجهی به مطامع دنیایی می باشد و از خدا می خواهیم که سایه این بزرگوار را تا ظهور امام زمان بر سر ما مستدام بدارد انشاءالله.
حجت الاسلام شریفی در پایان خطبه ها اظهار داشت: حضرت آیت الله مهدوی کنی ریاست محترم مجلس خبرگان رهبری در بستر بیماری می باشند که باید دعا کنیم تا خداوند این عزیز را شفای عاجل عنایت کند تا از برکات وجود ایشان همچون قبل بهره مند شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.