سرویس: غیر تولیدی 14:55 - سه شنبه 13 آبان 1399

کمپین جمع‌آوری 1000 جفت کفش ورزشی برای زندانیان تهرانی

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: تشکیل کمپینی انسان دوستانه برای جمع‌آوری کمک‌ها جهت تهیه یک‌هزار جفت کفش ورزشی برای زندانیان به همراه ارائه برخی خدمات ورزشی در محیط ندامتگاه‌ها توسط شهرداری پیش‌بینی شد.

به گزارش اصفهان شرق؛  امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در نشست مشترک با مدیر ندامتگاه تهران بزرگ اظهار داشت: تشکیل کمپینی انسان دوستانه برای جمع‌آوری کمک‌ها جهت تهیه یک‌هزار جفت کفش ورزشی برای زندانیان به همراه ارائه برخی خدمات ورزشی از جمله برگزاری مسابقات ورزشی در محیط ندامتگاه از سوی سازمان ورزش شهرداری تهران مد نظر قرار دارد.

وی با اشاره به تدابیر و رهنمودهای شهردار تهران در توجه به زمینه‌سازی برای مشارکت و حضور گروه‌های مختلف شهروندان همچون زندانیان در فعالیت های ورزشی افزود: تهران، شهری برای همه است و این موضوع به عنوان شعار و سیاست محوری فعالیت‌های دوره فعلی مدیریت شهری دنبال و برای تحقق آن تلاش می‌شود که با هماهنگی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری، اقداماتی در توجه به ورزش زندانیان خواهیم داشت.

اصغر فتحی، مدیر ندامتگاه تهران بزرگ نیز در این نشست گزارشی از وضعیت خدمات فرهنگی و ورزشی ارائه شده به زندانیان در اندرزگاه های مختلف این ندامتگاه ارائه داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.