سرویس: غیر تولیدی 12:35 - جمعه 07 آذر 1399

ایجاد اتوماسیون اداری در دستور کار مجلس

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخواردرمجلس شورای اسلامی گفت: از آقای قالیباف درخواست کردم سامانه خودکارسازی اداری (خودکارسازی اداری) برای نمایندگان طراحی شود تا آنان بهتر بتوانند به امور مردم رسیدگی کنند.

به گزارش اصفهان شرق؛ حسینعلی حاجی دلیگانی اظهار کرد: از آقای قالیباف درخواست کردم سامانه خودکارسازی اداری (اتوماسیون اداری) برای نمایندگان طراحی شود تا آنان بهتر بتوانند به امور مردم رسیدگی کنند.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخواردرمجلس شورای اسلامی افزود: در نامه به رئیس مجلس شورای اسلامی این نکته را یادآوری کردم که باوجودتاکیدفراوان در دولت الکترونیک، نمایندگان مجلس فاقد خودکارسازی اداری در دفاتر نمایندگی خود هستند و ارجاعات به کارمندان و مشاورانشان به‌صورت کاغذی انجام می‌دهند.

دبیر هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از موافقت آقای قالیباف با این درخواست و تحقق مرحله نخست اجرای خودکارسازی اداری در مجلس تا ۱۰ آذرخبرداد.

 وی اظهار داشت: خودکارسازی اداری نمایندگان ویژگی ارسال نامه‌های الکترونیکی، احراز هویت از طریق سیم‌کارت، امکان ارجاع نامه‌های مردم به زیرمجموعه کارکنان و مشاوران، امکان ارجاع نامه‌های مردم به دستگاه‌های اجرایی، امکان مشارکت مردم در استفاده از اختیارات قانونی نماینده هم چون تذکر و سؤال و امکان ارسال بلافاصله نامه‌ها به نرم‌افزار را خواهد داشت.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.