اصفهان شرق

پیام مجمع نمایندگان اصفهان در پی ترور شهید «فخری‌زاده»

کدخبر: 206411
1399/09/08 در ساعت 10:32

به گزارش اصفهان شرق؛  مجمع نمایندگان مردم شهیدپرور وانقلابی استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت محسن فخری‌زاده را تبریک و تسلیت گفتند.

در پیام مجمع نمایندگان استان اصفهان آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم، مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا. باردیگر مزدوران ونوکران حلقه بگوش استکبار جهانی و صهیونیست‌های از خدا بی‌خبر با دستور اربابان کثیف خود در جنایتی نا‌جوانمردانه یکی دیگر از فرزندان خدوم و شایسته نظام و انقلاب اسلامی را مورد سوقصد قرار داده و به شهادت رساندند.

در قسمتی دیگر از این پیام این‌گوه اشاره شده است: به عنوان خادمین شما مردم شهید پرور در مجلس شورای اسلامی از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی می‌خواهیم  نسبت به شناسایی، دستگیری و اشد مجازات عوامل این حادثه تروریستی اقدامات لازم را بعمل آورند. امروز راه مماشات و مسامحه  بسته است و انتقام گرفتن از آمران بزدل و عاملان این جنایت‌های بزرگ است که هزینۀ سنگین و غیرقابل بازگشت این ترورها را برای آن‌ها مشخص خواهد کرد.

 در پایان این پیام گفته شده است: شهادت محسن فخری‌زاده، محضر مقام معظم رهبری، خانواده معظم این شهید سرافراز و ملت قهرمان ایران، نیروهای مسلح، جامعه علمی کشور، هم استانی‌های عزیز و مردم مهاباد اردستان تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم، به دشمنان و مزدوران آن ها اعلام می‌شود منتظر انتقام سخت سربازان  ولایت وانقلاب باشند. (و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون)

انتهای پیام/