سرویس: غیر تولیدی 10:32 - شنبه 08 آذر 1399

پیام مجمع نمایندگان اصفهان در پی ترور شهید «فخری‌زاده»

مجمع نمایندگان مردم شهیدپرور وانقلابی استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت محسن فخری‌زاده را تبریک و تسلیت گفتند.

به گزارش اصفهان شرق؛  مجمع نمایندگان مردم شهیدپرور وانقلابی استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت محسن فخری‌زاده را تبریک و تسلیت گفتند.

در پیام مجمع نمایندگان استان اصفهان آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم، مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا. باردیگر مزدوران ونوکران حلقه بگوش استکبار جهانی و صهیونیست‌های از خدا بی‌خبر با دستور اربابان کثیف خود در جنایتی نا‌جوانمردانه یکی دیگر از فرزندان خدوم و شایسته نظام و انقلاب اسلامی را مورد سوقصد قرار داده و به شهادت رساندند.

در قسمتی دیگر از این پیام این‌گوه اشاره شده است: به عنوان خادمین شما مردم شهید پرور در مجلس شورای اسلامی از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی می‌خواهیم  نسبت به شناسایی، دستگیری و اشد مجازات عوامل این حادثه تروریستی اقدامات لازم را بعمل آورند. امروز راه مماشات و مسامحه  بسته است و انتقام گرفتن از آمران بزدل و عاملان این جنایت‌های بزرگ است که هزینۀ سنگین و غیرقابل بازگشت این ترورها را برای آن‌ها مشخص خواهد کرد.

 در پایان این پیام گفته شده است: شهادت محسن فخری‌زاده، محضر مقام معظم رهبری، خانواده معظم این شهید سرافراز و ملت قهرمان ایران، نیروهای مسلح، جامعه علمی کشور، هم استانی‌های عزیز و مردم مهاباد اردستان تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم، به دشمنان و مزدوران آن ها اعلام می‌شود منتظر انتقام سخت سربازان  ولایت وانقلاب باشند. (و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون)

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.