سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:06 - چهارشنبه 05 آذر 1399

توزیع 750 هزار بسته معیشتی توسط بسیجیان در اصفهان

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: توانستیم در کنار کمک به دانشگاه‌های علوم پزشکی در راستای کمک مؤمنانه ۷۵۰ هزار بسته معیشتی، ۲ میلیون پرس غذا، ۵۰ هزار بسته لوازم التحریر و ۱۱۰۰ تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه و توزیع کنیم.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار مجتبی فدا در مراسم آزادی ۵۵ نفر از زندانیان عنوان کرد: بسیج یک فرهنگ است که اگر به درستی فهمیده و اجرا شود معجزاتی در سراسر دنیا خواهد داشت.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) ادامه داد: ایده تمدن اسلامی در سراسر جهان همان مشارکت مردم در حکومت است که تنها بسیج می‌تواند این مردم را پای کار بیاورد، سایر دستگاه‌ها درگیر بودجه هستند اما بسیج نهادی چابک است که همواره رو به رشد و در مسیر کمک به جمهوری اسلامی بوده است.

وی یادآور شد: امام خمینی (ره) ۹ ماه پس از پیروزی  انقلاب اسلامی فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند و پس از آن بسیج توانسته همواره در جهت حفظ نظام فعالیت کند.

فدا افزود: حضور بسیج در کنار سایر نیروهای مسلح این امکان را فراهم کرد که آحاد مردم با توجه به ظرفیت‌های خودشان در جبهه مشارکت کنند و این مشارکت از  دانش‌آموزان دبستانی که برای رزمندگان نامه نوشتند تا دانش‌آموزان دبیرستانی و دانشجویان که نیروهای رزمی و فرماندهان را تشکیل می‌دهند دربرگرفت.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به کمک همه جانبه اصناف و صنایع گفت: در دوران دفاع مقدس تجهیزات و امکانات تحریمی را ذوب‌آهن و پلی‌اکریل می‌ساختند، رانندگان ظرفیت ترابری را پای کار آوردند و فرهنگیان آموزش به نیروها در زمان‌های غیرعملیاتی را بر عهده گرفتند.

وی تصریح کرد: امروز  در قرارگاه حافظان سلامت بسیجیان با محوریت دانشگاه‌های علوم پزشکی استان خانه به خانه با مردم گفت‌وگو می‌کنند و ضمن سنجش پارامترهای سلامت افراد، موارد مشکوک را به خانه‌های بهداشت معرفی می‌کنند.

فدا گفت: ۸۷ درصد فوتی‌ها مربوط به افرادی است که  بیماری زمینه‌ای دارند و ۵۱ درصد ابتلا در رفت‌ و آمدهای خانوادگی اتفاق می‌افتد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اظهار کرد: توانستیم در کنار کمک به دانشگاه‌های علوم پزشکی در راستای کمک مؤمنانه ۷۵۰ هزار بسته معیشتی، ۲ میلیون پرس غذا، ۵۰ هزار بسته لوازم التحریر و ۱۱۰۰ تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه و توزیع کنیم.

وی یادآور شد: ۷ میلیارد تومان وام در اختیار آسیب‌دیدگان از کرونا قرار گرفت تا بتواند بخشی از زیان اقشار و اصناف را جبران کند.

فدا اظهار کرد: یکی از اقدامات انجام شده در طرح کمک مؤمنانه آزادی زندانیان در بند ناشی از جرایم غیرعمد است که با کمک خیران توانستیم ۵۵ زندانی را در سطح استان آزاد کنیم که ۲۷ نفر آنان از زندان شهر اصفهان و مابقی از سایر شهرهای استان هستند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) بیان کرد: این آمادگی را داریم که برای تمامی این ۵۵ نفر وام ارائه کنیم تا این عزیزان بتوانند آسیب‌های ناشی از حضورشان در ندامتگاه را جبران کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.