سرویس: غیر تولیدی 18:02 - یکشنبه 02 آذر 1399

۷ پیشنهاد جذاب برای تماشای فیلم در قرنطینه کرونا

هنوز محدودیت‌ها و تعطیلی‌های ناشی از ویروس کرونا وجود دارد از این رو شاید شما هم به دنبال فیلم‌هایی باشید که اوقات فراغت خود را با آن‌ها پر کنید.

به گزارش اصفهان شرق؛ مهم نیست کجا زندگی می‌کنید، هر کجا که باشید ویروس کرونا به شیوه‌های مختلفی گریبان گیر شما نیز شده و تعطیلی‌هایی که به خاطر این همه گیری به وجود آمده فعالیت‌های روزانه و کار‌هایی که میتوانیم از آن لذت ببریم را مختل کرده است.

برای آنکه سالم بمانیم باید در خانه بمانیم در نهایت می‌توان گفت که اکنون نسبت به قبل وقت بیشتری داریم. در این اوقات و شرایطی که ممکن است حوصله تان سر برود یا حتی به ویروس کرونا مبتلا شده‌ باشید و امکان تماشای فیلم دارید، فیلم‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید خود را با آن‌ها سرگرم کنید. در اینجا لیستی از فیلم‌ها تهیه کرده ایم که می‌توانید برای این مدت نگاه کنید و کمی از شرایط و محدودیت‌های ایجاد شده فعلی دور شوید.

یخ شکن «Snowpiecer»

فیلم‌هایی که می‌توانید برای پر کردن اوقات فراغت خود ببینید
فیلم در دنیایی روایت می‌شود و بشریت در تلاش برای کنترل مشکل زمین گرمایش به صورت اشتباهی کاری می‌کند که زمین را به عصر دوم یخبندان وارد می‌کند. فیلم، داستان بازماندگان این حادثه را روایت می‌کند که در قطاری که سراسر کره زمین را بدون توقف طی می‌کند به زندگی خود ادامه می‌دهند و در این بین عده‌ای برای تقسیم عادلانه منابع اقدام به شورش می‌کنند.

فارست گامپ «Forrest gump»

فیلم‌هایی که می‌توانید برای پر کردن اوقات فراغت خود ببینید
فارست گامپ فیلم معروفی ساخته سال ۱۹۹۴ است که با این وجود ممکن است عده زیادی آن را ندیده باشند، و یا حتی مشتاق دوباره دیدن آن باشند. تام در این فیلم نقش اصلی را دارد و شخصیت کسی که بهره هوشی پایینی را دارد بازی می‌کند و با این حال به ارتش ملحق می‌شود. زندگی گامپ خنده را روی لب‌های شما می‌آورد و تراژدی‌ها و کمدی‌های آن شما را با این شخصیت ارتباط می‌دهد.

ورود «Arrival»

فیلم‌هایی که می‌توانید برای پر کردن اوقات فراغت خود ببینید
در این تعطیلی‌ها می‌توانید راه ارتباط با فضایی‌ها را نیز یاد بگیرید. در فیلم سینمایی «ورود» لوییس یک زبان شناس است که با ورود ۱۰ سفینه فضایی در نقاط مختلف زمین و پر شدن دنیا از وحشت، انتخاب می‌شود تا بتواند با این سفینه‌ها و کسانی که ساکن آن هستند ارتباط بر قرار کند.

خاطرات قتل «Memories of a Murder»

فیلم‌هایی که می‌توانید برای پر کردن اوقات فراغت خود ببینید
بعد از فیلم یخ شکن، این دومین فیلمی است که از بونگ جون هو در این لیست می‌ آوریم. او با فیلم «انگل» تاریخ ساز شد اما برای اولین بار فیلم «خاطرات قتل» مورد توجه قرار گرفت. این فیلم در مورد یک قاتل سریالی در کره جنوبی است که بر اساس یک داستان واقعی در این کشور ساخته شده است. این فیلم می تواند شروع خوبی برای کسی باشد که می‌خواهد بیشتر با سینمای کره جنوبی آشنا شود.

جادوگر «The Witch»

فیلم‌هایی که می‌توانید برای پر کردن اوقات فراغت خود ببینید

این فیلم در ژانر وحشت است و برای دوستداران این نوع فیلم‌ها می‌تواند راضی کننده باشد. داستان درباره یک خانواده انگلیسی است که توسط سحر و جادو از هم گسسته شده اند.

 

۱۲ میمون «۱۲ Monkeys»

فیلم‌هایی که می‌توانید برای پر کردن اوقات فراغت خود ببینید
داستان این فیلم از این قرار است که در سال ۱۹۹۶ جهان در اثر یک ویروس کشنده که بیش از ۵ میلیارد نفر بر اثر آن جان خود را از دست داده اند، به مکانی نا امن تبدیل شده و اکنون انسان‌ها باید زیر زمین زندگی کنند. در سال ۲۰۳۸ دانشمندان برای راه حل درمان این ویروس چند زندانی را به زمان گذشته می‌فرستند تا اطلاعاتی را پیدا کنند. یکی از این زندانی‌ها بروس ویلیس است که برای بار اول به اشتباه به سال ۱۹۹۰ فرستاده می‌شود.

پوست «Skin»

فیلم‌هایی که می‌توانید برای پر کردن اوقات فراغت خود ببینید
«پوست» داستانی متفاوت از نژاد پرستی را که البته بر اساس داستان واقعی است به تصویر می‌کشد. فیلم روی شخصیتی متمرکز است که از کودکی توسط سفید پوست‌های نژاد پرست بزرگ شده و مسیری نادرست و مخرب را پیش گرفته است. او پس از تحولاتی که در پی احساس مسئولیت نسبت به دخترانش ایجاد می‌شود تصمیم می گیرد مسیر زندگی خود را عوض کند و در دنیایی دور از خشونت و نفرت یک زندگی معمولی را برای خودش فراهم کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.