سرویس: دسته‌بندی نشده 15:49 - یکشنبه 02 آذر 1399

کاملترین سفر اصفهان در تور اصفهان هتل عباسی

مسافرانی که می خواهند در اصفهان در هتلی لاکچری و البته سنتی اقامت داشته باشند می توانند از تور اصفهان هتل عباسی فارا گشت استفاده کنند.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از سایت رویش نیوز مسافرانی که می خواهند در اصفهان در هتلی لاکچری و البته سنتی اقامت داشته باشند می توانند از تور اصفهان هتل عباسی فارا گشت استفاده کنند.

این هتل امکانات و شرایط بسیار مناسب و خوبی را فراهم کرده طوری که اکثر مسولین و افراد سر شناس کشورهای خارجی هم در شهر اصفهان این هتل را انتخاب می کنند.

در این مطلب می خواهیم از مقاله رویش نیوز خبر بدهیم:

اصفهان از اون دست شهرهایی هست که به نظرم مختص گردشگری ساخته شده است.

شهری پر از آثار تاریخی و فرهنگی که هر کدامش به اندازه یک کتاب قطور تاریخی مطلب دارد. در کنار آن ها نیز هتل هایی ویژه همچون هتل عباسی اصفهان می درخشند.

به همین مناسب هر ساله تعداد زیادی مسافر از سراسر ایران و جهان در قالب تور اصفهان هتل عباسی با آژانس های مسافرتی من جمله فارا گشت کوروش کبیر، با قطار یا هواپیما به این شهر زیبا سفر می کنند و هر کدام به بهانه ای از جاذبه های این شهر دیدن می کنند.

جذابیت های اصفهان فقط به آثار تاریخی و فرهنگی نیست، بلکه مردمانی نیز در آن زندگی می کرده اند که در نوع خود نمادی از انسانیت و فرهنگ بودند.

قصه زندگی آدم ‌ها هرچند اگر در زمان خود بسیار معروف و بلند آوازه هم نباشند بازهم گذشت زمان می ‌تواند شنیدن آن را جذاب و جالب نماید. حال ‌آنکه که اگر ساکنان آن مردمانی از جنسی متفاوت با سبک زندگی متمایز باشند که بر جذابیت این شهر می‌افزاید.

خانه های تاریخی اصفهان

برای رسیدن به این قصه‌ ها باید سری به خانه‌ های قدیمی و تاریخی اصفهان زد و حتی چند ساعتی کوتاه هم که شده در آن ها، زمانی را صرف نمود تا قصه‌ ها یکی پس از دیگری زبان به سخن گشوده و اسرار را در گوش جان آدمی بخوانند.

برای مثال خانه کشیش با سرگذشتی جالب‌ توجه جاذبه ‌ای است که آن را در تور اصفهان هتل عباسی خواهید دید. آنگاه‌ که برای رزرو تور با کارشناسان آژانس فارا گشت کوروش کبیر همراه شوید، در برنامه گشت اصفهان گردی، لیدرهای آن‌ ها قصه ‌های جذابی از این خانه زیبا و قدیمی برایتان نقل خواهند کرد تا رؤیاهایتان که گمان می ‌کردید خیالی بیش نیست را در آن منازل تحقق ‌یافته بیابید.

خانه کشیش ارمنی گارگین هانانیان یکی از معدود خانه‌ های اصفهان است که پس از مرمت و بازسازی امروز در اختیار علاقه ‌مندان به این سبک و سیاق معماری قرارگرفته تا از حضور در میان ‌هشتی، اتاق‌ها، گوشواره، ایوان و شاه‌ نشین آن و از پس گچ‌ بری ‌ها و آینه ‌کاری ‌های نمای داخلی و قاب ‌بندی و تزئینات چوبی شطرنجی ایوان به دوستداران فرهنگ و هنر، معماری از دوره صفویه تقدیم شود. و یادگاری باشد تا تلاش ‌های این کشیش ارمنی برای برقراری ارتباطی مثمر ثمر تر بین ایرانیان و ارامنه به فراموشی سپرده نگردد و امروزه به‌ عنوان یک سوژه خوب تور ایرانگردی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

هتل عباسی اصفهان

از خانه های قدیمی که بگذریم می رسیم به هتل های اصفهان. مکان هایی پیشرفته و تمیز برای اقامتی دلنشین در حین سفر.

یکی از بهترین هتل های اصفهان که به عنوان هتل 5 ستاره مشهور در سطح بین المللی شناخته می شود، هتل عباسی اصفهان است. خودشان لقب مهمان سرای را به روی خود گذاشته اند، اما این محل فراتر از هتل های ایران است. جالب است بدانید که هتل عباسی چندین سال در لیست هتل های زیبا و لوکس بین الملی قرار گرفته.

تاریخ ساخت آن بر می گردد به حدودا 300 سال پیش که آن زمان به کاروانسرای عباسی شهرت داشت. و کم کم در طی سال های متمادی تبدیل شد به هتل عباسی کنونی.

این هتل دارای 225 باب اتاق است که از اتاق های یک نفره گرفته تا سوئیت های قاجار و صفوی و البته آپارتمان های دو و سه خوابه. این تعداد متنوع اتاق باعث شده که هر طیف از سلیقه با هر تعداد مسافری را پوشش دهد.

هر اتاق هم به نوبه خود دارای تزیینات و دکوراسیون سنتی و منحصر به فرد است که در معمولا در هتل های دیگر مشاهده نمی شوند.

هتل عباسی دارای رستوران سنتی و کافی شاپ ویژه است تا مسافران علاوه بر امتحان مزه خوش غذاهای محلی و بین المللی، تجربه فضای سنتی با حال و هوای تاریخی را داشته باشند. با این شرایط انتخاب هتل عباسی با مرکز اصلی رزرو هتل های اصفهان فارا گشت یکی از بهترین انتخاب های مسافرتی شما با قیمت ارزان و به صرفه خواهد شد.

فاصله هتل عباسی با جاذبه های دیدنی اصفهان

جالب این جاست که این هتل در مرکز شهر قرار گرفته و با جاهای دیدنی اصفهان فاصله خیلی کمی دارد. برای مثال از کنار باغ هشت بهشت می گذری و با ماشین فقط 5 دقیقه وقت نیاز دارید که به میدان نقش جهان اصفهان برسید. وقتی هم به میدان نقش جهان برسی، دور میدان، کاخ عالی قاپو را مشاهده خواهی کرد که در وسط فروشگاه های سنتی قرار گرفته و روبروی آن هم مسجد امام و مسجد شیخ لطف اله خودنمایی می کنند.

پس با انتخاب این هتل در تور اصفهان گردی با یک تیر دو نشان می زنید. هم در هتلی بسیار زیبا و فوق العاده اقامت دارید و هم با صرف زمان خیلی کم به مراکز تاریخی فرهنگی معروف اصفهان می رسی.

تور اصفهان هتل عباسی

تا این جا با خصوصیات و امکانات این هتل آشنا شدید. برای این که بتوانید در این هتل با قیمت مناسب اقامت داشته باشید و دیدنی های اصفهان را با راهنمای حرفه ای و محلی را مشاهده و کنی از خاطرات تاریخی آن ها بشنوی، پیشنهاد می کنم که تور اصفهان هتل عباسی فارا گشت را با قطار، هواپیما یا اتوبوس رزرو نمایید.

امکانات فوق العاده ای در این تور برای شما در نظر گرفته شده است:

  • دو شب و سه روز اقامت در هتل
  • صبحانه
  • ترانسفر رفت و برگشت
  • دو روز گشت از جاهای دیدنی اصفهان
  • راهنمای حرفه ای محلی
  • امکان اضافه کردن شب های اقامت
  • بلیط رفت و برگشت

بلیط رفت و برگشت طبق سلیقه شما رزرو می شود. یعنی اگر تمایل داشته باشید تور اصفهان زمینی را تجربه کنید می توانید قطار اصفهان یا اتوبوس را انتخاب کنید.

به علت فاصله کم اصفهان با تهران این سفر طولانی نمی شود و خیلی زود به مقصد میرسید. اگر هم از شهرهای دیگر باشید مثل مشهد، شیراز، تبریز یا اهواز به نسبت فاصله شهرتان با اصفهان مدت زمان تغییر می کند. هر چه باشد می توانید از زیبایی های بین راه لذت ببرید.

اگر هم می خواهید زود به مقصد برسید و اصفهان گردی را زود شروع کنید پیشنهاد می کنم تور اصفهان هوایی را انتخاب کنی و با هواپیما چارتر که قیمت ارزان و مناسبی دارد به این شهر بروی.

در کل با انتخاب تور توسط مجری مستقیم، طبق سلیق خودتان، بدون این که نیاز به هزینه اضافه داشته باشید یا درگیر پیدا کردن بهترین راه برای بازدید، فقط فکر لذت بردن و تفریح بیشتر خواهید بود.

در سایت toursbylocals از گشت های این شهر این چنین یاد شده:

” First of all, We will commence the tour by visiting Chehelsotoun garden/palace (UNESCO world heritage site). After visiting the palace, we will walk a bit to reach the second biggest square in the world. There are four main attractions on the four sides of the square. In the afternoon we will continue the tour by visiting the Armenian quarter and its Cathedral. Finally, the most beautiful bridge of Isfahan will terminate our tour.”

در تور اصفهان هتل عباسی فارا گشت چه جاهایی رو خواهید دید؟

همان طور که گفته شد این تور با گشت از جاهای دیدنی رزرو می شود. دو روز برنامه گشت تدارک دیده شده است.

روز اول: میدان نقش جهان، کاخ عالی قاپو، کاخ چهل ستون، مسجد امام، مسجد شیخ لطف و بازار قیصریه.

روز دوم: کلیسای وانک، موزه کلیسا، آتشگاه اصفهان، سی و سه پل، پل خواجو و منار جنبان.

اگر به اسامی خوب دقت کنی متوجه می شوی که تعداد زیادی از مهمترین جاذبه ها رو خواهید دید. اگر در هر مکان دو عکس یادگاری بگیری در آخر سفر آلبوم عکسی فوق العاده از سفر خواهید داشت.

این سفر و این هتل به قدری انتخاب های خوبی هستند که درسایت فارا گشت از آن، این چنین یاد شده:

” خیابان‌ های سنگ‌ فرش قدیمی هنوز می‌ تواند جذابیت‌ های خود را برای نسلی که دیدگانشان به آسفالت‌ های سرد و تیره عادت کرده جلوه‌ای دو چندان داشته. و برای قدیمی‌ ها یاد آور دوران خوش گذشته باشد.  تور اصفهان هتل عباسی با قطار یا هواپیما، آن گاه‌ که شما را همراه خود به منطقه جلفا و خیابانی با حال و هوایی قدیمی می‌ برد، می‌ تواند گاه با لمس این سنگ‌ فرش‌ ها بر زیر پا و گاه با مهمان نمودن مسافران در کافه‌ ها و شربت خانه‌ ها روح آن‌ ها را نوازش دهد.”

سفر به اصفهان با مجری اصلی تور

خوب تا این جا تا حدودی با شهر اصفهان آشنا شدید و هتل عباسی پنج ستاره را شناختید. با هم مرور کردیم که با رزرو تور سفر بهتر و ارزانتری خواهید داشت. بنابراین اگر با مجری اصلی تور اصفهان فارا گشت (https://faragasht.com)   که تورهای هتل عباسی را برنامه ریزی می کنند همسفر شوی بلیط قطار یا هواپیما اصفهان تخفیف خورده را هدیه می گیری و با بهترین راهنمای تور اصفهان گردی همراهی می شوی.

رضایت اکثریت مسافران از تهران یا هر شهر دیگر، حاکی از برنامه ریزی دقیق و حرفه ای این آژانس است که با یاری خداوند بی نهایت مهربان امکان پذیر شده است. بهترین تور با ارزانترین قیمت و کاملترین خدمات حق شما در این سفر است.

منبع:rooyeshnews.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.