سرویس: غیر تولیدی 13:03 - شنبه 01 آذر 1399

فعالسازی قرارگاه حافظان سلامت در مقابله با ویروس کرونا

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: محوری‌ترین برنامه هفته بسیج، بحث فعالسازی قرارگاه حافظان سلامت است که با کمک دستگاه‌های مختلف از امروز فعالیت خود را در راستای مقابله و مبارزه با ویروس کرونا، شروع می‌کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار مجتبی فدا صبح امروز در حاشیه تجدید میثاق با شهدا در آستانه هفته بسیج در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: امروز به گلزار شهدای همیشه جاوید اصفهان، آمده‌ایم که با امام، مقام معظم رهبری و شهدا، تجدید عهد و میثاق داشته باشیم  و این نکته را یادآور شویم که با نثار جان خود و  سرمایه‌تان، امانتی در اختیار ما قرار دادید و مسئولیت سنگینی،  بر دوش مجموعه بسیجیان و سپاهیان استان گذاشتید.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان بیان کرد: خدا توفیق دهد امانت‌دار خوبی باشیم و به واسطه تلاش، مجاهدت و همت بسیجیان استان، بتوانیم ماموریت‌های مختلفی را که در راستای خدمت و کمک به مردم و برقراری آسایش، آرامش و تقویت بعد سلامت  است را به اجرا درآوریم.

وی درخصوص برنامه‌های هفته بسیج خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلفی در طول هفته بسیج خواهیم داشت که مهم‌ترین آن‌ها برنامه امروز، یعنی تجدید میثاق با شهدا  و مقام معظم رهبری و امام را پشت سر گذاشتیم، دومین برنامه که محوری‌ترین برنامه هفته بسیج است، بحث فعالسازی قرارگاه حافظان سلامت است که با کمک دستگاه‌های مختلف از امروز فعالیت خود را در راستای مقابله و مبارزه با ویروس کرونا، شروع می‌کند.

فدا افزود: سومین موضوع، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی است که در طول هفته اجرا خواهد شد؛ سایر برنامه‌ها عمدتا به واسطه ایجاد محدودیت‌ها و رعایت شیوه‌نامه‌ها، به صورت مجازی و در شبکه‌ها اجتماعی و ارتباط تصویری، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.